کد خبر: ۲۳۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۳

بازگشت مردان مورینیو برای انتقام از رونالدو و یووه

در شب برتری عجیب منچستریونایتد در خانه یوونتوس، بایرن مونیخ و رئال مادرید رقبای‌شان را شکست دادند و منچسترسیتی با یک پیروزی پرگل به صعود نزدیک شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ شب دوم از هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری عجیب 2 بر یک منچستریونایتد در خانه یوونتوس، پیروزی قاطعانه تیم‌های رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچسترسیتی به پایان رسید.

در گروه هشتم یوونتوس با گل استثنایی رونالدو در دقیقه 65 به تیم سابقش، یک بر صفر از میهمان خود، منچستریونایتد پیش افتاد، اما دو گل ماتا در دقیقه 86 و ساندرو (بازیکن حریف) در دقیقه 89 رقیب انگلیسی را فاتح این بازی کرد. در این گروه پس از یوونتوس 9 امتیازی، منچستریونایتد هفت و والنسیای پنج امتیازی دوم و سوم هستند.

براساس این گزارش، در گروه پنجم بایرن مونیخ با دو گل لواندوفسکی در دقایق 30 (از روی نقطه پنالتی) و 71 در خانه خودش 2 بر صفر آاِک آتن را برد. دیگر بازی این گروه با تساوی یک - یک آژاکس در خانه بنفیکا پایان یافت. یوناس در دقیقه 29 برای بنفیکا و تادیچ در دقیقه 62 برای آژاکس گلزنی کردند. در جدول بایرن مونیخ 10 امتیازی بالاتر از آژاکس هفت و بنفیکای چهار و آاِک بدون امتیاز اول است.

چهارشنبه شب همچنین در گروه ششم، منچسترسیتی با یک نمایش مقتدرانه در خانه 6 بر صفر شاختار را برد. ژسوس در دقایق 24 و 71 (هر دو از روی نقطه پنالتی) و 2+90 ، سیلوا در دقیقه 13، استرلینگ در دقیقه 49 و محرز در دقیقه 84 برای سیتی گل زدند. لیون هم در خانه با تساوی 2 - 2 مقابل هوفنهایم متوقف شد.

فکیر در دقیقه 19 و دومبله در دقیقه 28 برای لیون و کراماریچ در دقیقه 65 و کادبارک در دقیقه 2+90 برای هوفنهایم گل زدند. ضمن اینکه کاسیم از هوفنهایم در دقیقه 51 اخراج شد. در جدول گروه ششم پس از سیتی که با 9 امتیاز اول است، لیون شش امتیازی در رده دوم قرار دارد و هوفنهایم سه و شاختار دو امتیازی دوم تا چهارم هستند.

در گروه هفتم نیز رئال مادرید قاطعانه در خانه ویکتوریا پلژن 5 بر صفر به برتری رسید. بنزما در دقایق 21 و 37، کاسیمیرو در دقیقه 23، بیل در دقیقه 40 و کروس در دقیقه 67 برای قهرمان اروپا گل زدند. در جدول این گروه رئال و رم 9 امتیازی نسبت به زسکای چهار امتیازی شانس بیشتری برای صعود دارند.
*تسنیم