کد خبر: ۲۳۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۲

مهدی رحمتی رکورددار لیگ هجدهم

سید مهدی رحمتی در دیدار با ماشین‌سازی نیز دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا با ۶ کلین‌شیت رکورددار لیگ هجدهم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در روزهایی که همه اخبار و آمار پیرامون استقلال، برای هواداران این تیم ناخوشایند است، حضور مهدی رحمتی در صدر جدول دروازه‌بانهای لیگ از نظر تعداد کلین‌شیت دل‌گرم کننده است.

رحمتی پس از ۲ بازی نیمکت‌نشینی در لیگ و یک بازی در جام حذفی دوباره به دروازه آبی‌پوشان برگشت و روند کلین‌شیتهایش را ادامه داد.این دروازه‌بان که رکورددار تعداد کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر است و چندین بار عنوان بیشترین کلین‌شیت در یک فصل را به خود اختصاص داده است در فصول اخیر، صدر جدول تعداد کلین‌شیت را از داده بود و حتی در لیگ هفدهم جایگاهش را در ترکیب اصلی استقلال از دست داد.

رحمتی پس از اینکه در این فصل دوباره درواز‌بان اول استقلال شد توانست در صدر جدول تعداد کلین شیت نیز قرار گیرد. این دروازه‌بان در این فصل ۶ کلین‌شیت داشته است البته با توجه به تعداد بازی نابرابر تیمها،دروازه‌بانهای دیگری هستند که این شانس را دارند که شریک رحمتی در جایگاه اول باشند.

وحیدشیخ ویسی دروازه‌بان پیکان و علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس در صورت بسته نگاه داشتن دروازه تیمشان در یک و دو بازی عقب افتاده با تعداد کلین‌شیت رحمتی برابر خواهند شد.

یوسف بهزادی، دروازه‌بان پدیده صدرنشین لیگ نیز با ۵ کلین‌شیت جزو دروازه‌بانهای موفق این فصل از نظر بسته نگاه داشتن دورازه است.