کد خبر: ۲۳۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۰

سوریه: یک وجب از خاک‌مان را به آمریکا نمی‌دهیم

رییس اداره سیاسی ارتش سوریه اعلام کرد، مقام‌های دمشق اجازه نخواهند داد که حتی بخش کوچکی از خاک سوریه به دست نیروهای ترکیه، آمریکا یا هر کشور دیگری بیافتد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حسن احمد حسن، رییس اداره سیاسی ارتش سوریه در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتینک، اعلام کرد: افرادی که معتقد هستند سوریه بخش‌هایی از سرزمین خود را تحت کنترل ترکیه، آمریکا و یا هر کشور دیگری خواهد سپرد، باید در افکار خود بازنگری کنند.

این مقام سوری اظهار کرد: دمشق این حق را دارد که با تمامی ابزارهای ممکن با حضور نظامی آمریکا و سایر اعضای ائتلاف بین‌المللی مقابله کند.

وی اضافه کرد: این ائتلاف تحت رهبری آمریکا است که داعش را رهبری می‌کند و کنترل فعالیت‌های این گروه تروریستی را در اختیار دارد. تنها حقیقت ثابت شده برای تمام جهان این است که آمریکا و حامیانش علیه تروریسم نمی جنگند بلکه فقط میان خودشان یا از طریق نیروهای دموکراتیک سوری وانمود می‌کنند که در حال مبارزه هستند.

به گفته این ژنرال سوری، حمایت واشنگتن از تروریست‌ها در ترکیه، با توجه به اطلاعات موجود ثابت شده است که بر اساس آن، تروریست‌های داعش از مناطق درگیری توسط ناوگان آمریکایی خارج شده‌اند.
*ایسنا