کد خبر: ۲۳۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۵

پروین: پرسپولیس شاید بارسلونای آسیا شود

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس اظهار داشت: سرخپوشان می توانند همچون بارسلونا که مقابل پاری سن ژرمن بازگشت تاریخی داشت، در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا روزی بزرگ را برای خود و هوادارانش رقم بزند و جام قهرمانی را بدست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ علی پروین با بیان اینکه پرسپولیس توانایی جبران شکست بازی رفت مقابل کاشیما آنتلرز را در ورزشگاه آزادی دارد، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و در تاریخ پرشکوه و پر افتخار خود دست به کارهای بزرگی زده است و می تواند در دیدار برگشت بازگشت پرشکوهی را رقم بزند.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه 19 آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار خواهد شد. سرخپوشان دیدار رفت را با نتیجه 2 بر صفر به رحیف خود واگذار کردند و امیدوار هستند که در خانه باخت دیدار رفت را جبران کنند.

وی افزود: در دنیای فوتبال تیم های بزرگی بودند که در بازی رفت شکست خوردند، اما توانستند در بازی برگشت، نتیجه را به شکل حیرت انگیزی تغییر دهند؛ مگر همین چند سال پیش نبود که بارسلونای اسپانیا در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن با 4 گل شکست خورد، اما در دیدار برگشت با نتیجه حیرت برانگیز 6 بر یک برنده شد؟ در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس مقابل کاشیما در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و حتی می توانست گل بزند اما از موقعیت هایش استفاده نکرد و در فوتبال تیمی که از موقعیت هایش استفاده نکند و گل نزند، گل می خورد و این اتفاق برای پرسپولیس رخ داد.

نباید اجازه کوچک ترین فرصت را به بازیکنان کاشیما داد

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: کاشیما یک تیم سرعتی است و از بازیکنان خلاق و فرصت طلبی در ترکیبش استفاده می کند که نباید به آنها اجازه کوچک ترین فرصتی را داد.

وی ادامه داد: در بازی رفت دو بار بازیکنان پرسپولیس غفلت کردند و هر دو بار حریف ژاپنی توانست به گل برسد و دروازه ما را باز کند.

پرسپولیس نباید احساسی بازی کند

پروین با بیان اینکه پرسپولیس ابتدا باید به فکر گل نخوردن مقابل کاشیما باشد و از حملات احساسی پرهیز کند، تاکید کرد: گل نخوردن باید در اولویت پرسپولیس باشد و بعد با برنامه، فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار دهد؛ اگر پرسپولس بتواند در نیمه اول حتی یک گل بزند می تواند به آنچه می خواهد و همه فوتبال دوستان ایرانی آرزویش را دارند، برسد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس به تعریف و تمجید از فوتبال تیم های شرق آسیا پرداخت و گفت: نه از دیروز و امروز بلکه از گذشته و روزهایی که خودم فوتبال بازی و مربیگری می کردم، رویارویی با تیم های شرق آسیا به مراتب سخت تر و دشوارتر از تیم های عربی بود. سرعت شرقی ها همواره برای فوتبال ما مشکل ساز شده است.

هواداران آزادی را جهنم کاشیما کنند

وی گفت: هوادران پرسپولیس می توانند نقش بزرگی را در راه رسیدن به کسب عنوان قهرمانی معتبرترین تورنمنت قاره آسیا ایفا کنند. آنها باید از دقیقه اول تا آخر به تشویق تیم محبوبشان پرداخته و ورزشگاه آزادی را برای کاشیما آنتلرز ژاپن به جهنم تبدیل کنند.

پروین اظهار داشت: کاشیما همان قدر که در خط حمله عالی عمل می‌کند، در دفاع مشکل دارد و می‌توان به آنها گل زد. هنوز هیچی تمام نشده و در فوتبال هزاران اتفاق ممکن است روی دهد.
*ایرنا