کد خبر: ۲۳۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۳

"پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا را دارد"

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان با درخشش در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا ثابت کرده اند که شایستگی قهرمانی را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رضا ترابیان  در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن، گفت: پرسپولیس در نیمه اول دیدار رفت عملکرد بسیار خوبی داشت اما در نیمه دوم تحت تاثیر شرایط مسابقه قرار گرفت و بازیکنان از نظر بدنی نیز کم آوردند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم دیدار رفت نیاز به یک بازیکن با تجربه در میانه میدان داشت تا بتواند توپ را به سود ما بچرخاند اما شکست 2 بر صفر در خانه حریف شانس های پرسپولیس را برای قهرمانی از بین نبرده و این تیم هنوز شانس زیادی برای جبران این نتیجه دارد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط بازی برگشت کاملا متفاوت است و پرسپولیس مقابل هواداران پرشور خود حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پرسپولیس می تواند شکست دیدار رفت را جبران کند و جام قهرمانی را در تهران و مقابل هواداران بالای سر ببرد.

ترابیان اظهارداشت: یکی از اهداف تیم کاشیما عصبی کردن بازیکنان پرسپولیس است که متاسفانه در دیدار رفت این اتفاق کار دست بازیکنان ما داد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص نقاط ضعف تیم کاشیما افزود: خط دفاع این تیم نقطه ضعف آنها به حساب می آید و مطمئن باشید اگر در 20 دقیقه نخست بتوانیم گل اول را بزنیم خیلی راحت برنده این مسابقه خواهیم بود.

پرسپولیس از ساعت 18:30 فردا در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن می رود.
*ایرنا