کد خبر: ۲۳۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۵۰

ترکیب احتمالی ایران مقابل ترینیداد و توباگو

تیم ملی کشورمان عصر امرودر ادامه برنامه اردو‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور پر قدرت در جام ملت‌های آسیا، شاگردان کی روش عصر امروز و از ساع 18 به مصاف ترینیداد و توباگو می‌روند و درصدد هستند تا به آمادگی کامل برسند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در این اردو که از یکشنبه آغاز شد، تمامی بازیکنان به جز سامان قدوس و صادق محرمی حضور دارند و تلاش می‌کنند تا با جلب رضایت کادرفنی مقابل شاگردان دنیس لارنس و ونزوئلایی‌ها بازی کنند.

ترینیداد و توباگو در 8 بازی رسمی و دوستانه آخرش متحمل دو شکست مقابل مکزیک و پاناما شده و آمریکا، امارات و گوادلوپ شکست داده و در تقابل با گینه - گرانادا و مارتینیک به تساوی رسیده است.

تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو، پیش از آغاز مسابقات جام جهانی 2014 برزیل هم در مسابقه دوستانه به مصاف هم رفتند که ایران 2 بر صفر به پیروزی دست یافت. گل‌های ایران را در آن دیدار را احسان حاج‌صفی و رضا قوچان نژاد به ثمر رساندند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، قضاوت این بازی برعهده سعود العذبه قطری است و جمعه بورشید و الشمری داوران و کمک داوران او در این مسابقه هستند و موعود بنیادی فر هم به عنوان داور چهارم انجام وظیفه می‌کنند. همچنین تماشای این دیدار برای فوتبالدوستان ایرانی رایگان است و می‌توانند بدون خریداری بلیت بازی را در ورزشگاه آزادی تماشا کنند.

ترکیب احتمالی تیم ملی در دیدار امروز:
امیر عابدزاده - وریا غفوری - محمدرضا خانزاده - سید مجید حسینی - میلاد محمدی - احسان حاج صفی - امید ابراهیمی - مهدی ترابی - مسعود شجاعی - مهدی طارمی - کاوه رضایی
*ایلنا