کد خبر: ۲۳۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۴۱

انفجار آیفون X پس از نصب نسخه جدید ios! +عکس

انفجار آیفون X خبرساز شد. یکی از کاربران محصولات اپل ادعا کرده پس از نصب بروزرسانی iOS 12.1، گوشی هوشمندش منفجر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ شرکت های مختلف برای گوشی های هوشمند تولیدی خود بروزرسانی عرضه می کنند. در اکثر مواقع این آپدیت ها عملکرد محصولات تولیدی شرکت ها را بهبود می دهد؛ با این حال برخی از این بروزرسانی ها مشکلاتی را برای گوشی های هوشمند به همراه دارد.


به تازگی یکی از کاربران خبر از انفجار آیفون X خود داده است. این کاربر آمریکایی در توییتر این ادعا را مطرح کرده است. بر اساس گفته وی، دمای آیفون ایکس وی پس از دریافت و نصب جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS افزایش پیدا کرده و در نهایت این گوشی هوشمند منفجر شده است. انفجار آیفون X به گونه ای بوده که حفره ای درون دستگاه ایجاد شده است.

او در صحبت با Gadgets 360 گفته است:
در اوایل سال جاری میلادی، ماه ژانویه یک دستگاه آیفون 10 خریدم. زمانی که گوشی خود را به جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS آپدیت کردم، دودی از آن متصاعد شد و سپس دستگاه آتش گرفت.

کلیک: وی کرده در زمان آتش گرفتن دستگاه، از شارژر رسمی اپل استفاده کرده است. در اکثر مواقع علت آتش گرفتن گوشی های هوشمند، شارژر تقلبی است.

اپل نسبت به انفجار آیفون X از خود واکنش نشان داده است. اپل اعلام کرده که انتظار چنین واکنشی را از گوشی هوشمند خود نداشته و آن را مورد بررسی قرار می دهد.

نزدیک به یکسال از شروع فروش آیفون 10 زمان می گذرد. تا به امروز گزارشی در رابطه با انفجار این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر نشده است. با توجه به این موضوع، انتظار می رود گوشی فرد مورد نظر یک استثنا باشد. برای اطلاع از دلیل انفجار آیفون X این کاربر باید تا بررسی اپل منتظر بمانیم.