کد خبر: ۲۳۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۲

رانندگان در استان‌های برفی زنجیر چرخ ببندند

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: با توجه به بالا رفتن برودت هوا و پیش بینی ادامه بارش برف در جاده های برفگیر، به رانندگان توصیه می شود تا در صورت تردد در این جاده ها، خودروهای خود را به زنجیر چرخ تجهیز کرده و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سرهنگ نادر رحمانی افزود: هم اکنون در جاده های اسالم- خلخال، اردبیل، اهر، آذربایجان شرقی، اراک، بروجرد و هراز بارش برف گزارش شده است به همین دلیل لازم است تا رانندگان ضمن تجهیز خودرو به زنجیر چرخ و سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: در استان های مازندران، مرکزی، گیلان، قم، قزوین، فارس، خوزستان، چهارمحال بختیاری، تهران و البرز بارش پراکنده باران گزارش شده و جاده های این استان ها لغزنده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور نیروی انتظامی گفت: در استان های اردبیل (جاده اسالم -خلخال؛ خلخال -اهر و مشکین شهر)، کاشان - قم، کاشان - اصفهان نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در استان مازندران ( محور کیاسر -سمنان)، اهر - تبریز، کاشان و همدان نیز مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است بر این اساس لازم است تا هموطنان با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه در این مسیرها تردد کنند.

به گفته وی تردد در جاده های کشور روان و بدون ترافیک در جریان است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
*ایرنا