کد خبر: ۲۳۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۴

پرچمدار 2019 اچ تی سی با نام دیگری عرضه می‌شود

به تازگی اخباری در اینترنت منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت تایوانی اچ تی سی قصد دارد تا برای سال 2019 پرچمداری با اسم متفاوت به بازار عرضه کند و فعلا خبری از U13 نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حدود یک سال است که اچ تی سی پرچمدار U12 پلاس را معرفی کرده است و انتظار می‌رود که این پرچمدار بالاخره در بهار سال 2019 به بازار عرضه شود. با این حال به گفته سایت Phandroid، شرکت تایوانی اچ تی سی پرچمدار U13 را سال آینده معرفی نخواهد کرد و باید منتظر محصولی جدید باشیم. در گزارش منتشر شده به محصول جدید اچ تی سی اشاره‌ای نشده و فقط به ساخت محصولی خاص و جدید از سمت HTC اشاره شده است.

با توجه به شرایط فعلی اچ تی سی، این موضوع چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد و امکان دارد که اچ تی سی با معرفی یک محصول جدید قصد بازگشت به بازار پرچمداران را داشته باشد؛ البته این موضوع چندان ساده به نظر نمی‌رسد زیرا اچ تی سی در حال حاضر سهم بسیار ناچیزی از فروش جهانی بازار موبایل را در اختیار دارد و محبوبیت این برند شکست خورده نسبت به سال‌های قبل رو به افول است.

البته بدون شک پرچمدار U12 Plus در بهار سال آینده میلادی عرضه می‌شود و گوشی قابلی به نظر می‌رسد، اما همچنان امیدی به فروش موفق آن نسبت به سایر رقبا نیست. البته U12+ یک گوشی بی نقص نبوده و مشکلاتی در آن وجود دارد؛ به طور مثال زمانی که باتری گوشی خالی می‌شود دیگر قابلیت شارژ ندارد و به طور کل غیر فعال می‌شود یا در برخی موارد دکمه‌ها به طور کل از کار می‌افتند که این موضوع کمی دردسر ساز و عجیب به نظر می‌رسد. البته اچ تی سی به کاربران قول داده است تا این مشکل را به زودی برطرف کند.

اچ تی سی نزدیک به 5 سال است که با مشکلات جدی در زمینه فروش محصولاتش دست و پنجه نرم می‌کند و به دلیل کاهش سود و ضرر مالی مجبور شده است تا تعداد زیادی از کارمندان خود را اخراج کند. امیدواریم که محصول جدید این شرکت تایوانی بتواند موفقیت چشم‌گیری کسب کند و مانند پرچمداران قبلی با شکست مارکتینگ مواجه نشود؛ زیرا در غیر این صورت به زودی شاهد تعطیلی این شرکت قدیمی خواهیم بود.