کد خبر: ۲۳۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۲

علی ضیا: من سیاه‌نمایی نکردم!

تهیه‌کننده و مجری «فرمول یک» در خصوص موضوع پدر و پسر زنجانی که طی چند وقت قبل حواشی بسیاری به آنها صورت گرفته است، نشست خبری را با اصحاب رسانه برگزار نمود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ علی ضیا تهیه کننده و مجری برنامه «فرمول یک» در خصوص موضوع پدر و پسر زنجانی که طی چند وقت قبل حواشی بسیاری بابت کمک های مردمی به آنها صورت گرفته است، نشست خبری را با اصحاب رسانه برگزار نمود.

ضیاء در ابتدای این نشست اظهار کرد: در برنامه «فرمول یک» دغدغه این را داشتیم که با توجه به نواسانات ارزی باید به چه موضوعاتی بپردازیم. هفته های متوالی هم به این موضوع فکر کردیم تا یک ویدیویی در فضای مجازی منتشر می‌شود که یک پدر با یک صداقتی که اون موقع در چشم‌هایش احساس می‌کردیم در مورد داروی پسر خود صحبت کرد. با دوستان خود در واحد خبر زنجان تماس گرفتیم و این‌پدر را پیدا کردیم.

وی ادامه داد: بعد از برنامه که همه تحت تاثیر قرار گرفتیم؛ یک مبلغی پول جمع شد و امروز بعد از گذشت یک ماه قسمتی از پیچیدگی های این پرونده حل شد. جامعه به خاطر این ویدیو ملتهب شد و نمی‌توانستیم در همان لحظه و همان روزها واکنش نشان دهیم. ترجیح من این بود که از التهاب این فضا کم شود و بعد در مورد موضوعی اجتناب ناپذیر صحبت کنیم. از طرفی پیرو این مشکل باید تحقیقات جدی صورت می‌گرفت. من دغدغه آبروی آن پدر را دارم. باید فرصتی برای صحبت وی هم ایجاد شود. آن خانواده شرایط مالی خوبی ندارد.

ضیاء اظهار کرد: قبل از حضور این مهمان در برنامه فرمول یک از طرف صدا و سیمای زنجان بازدید از محل زندگی کودک زنجانی صورت گرفته بود؛ چرا قبل از این برنامه همشهری های زنجانی در این مورد صحبت نکرده بودند؟

تهیه‌کننده فرمول یک اینطور ادامه داد:‌من احتیاجی به احضاریه دادگاه ندارم، تمام مراحل پیگیری پرونده از سوی خودم صورت گرفت. خودم خواستم پزشکان ورود کنند، به درخواست من جلوی حساب گرفته شد. من از سوی هیچ دادستانی احضار نشدم. وظیفه من در رسانه گفتن درد مردم است. من سیاه نمایی و شو بازی نکردم.

وی درباره سرنوشت پول‌هایی که توسط مردم برای این خانواده جمع شده است؛ افزود: ۸۰ میلیون تومان آن مبلغ در روز اول از حساب خارج شده است. من با پلیس فتا تماس گرفتم و خواهش کردم به دلیل ناشناخته بودن وضعیت پرونده، حساب را مسدود کنند و این اتفاق افتاد. برای این مبلغ حمع‌آوزی شده گزینه های زیادی وجود دارد و تصمیم نهایی را دادستانی می‌گیرد؛ حتی گزینه های برگشت پول به حساب‌های مردم هم وجود دارد؛ ولی سرنوشت پول به مراجع قضائی سپرده شده است.

علی ضیاء در پایان افزود: من منت دار اعتماد مردم شده ام و مطمئن باشید هر آن چه در قلبم باشد به زبان می آورم. در برنامه تلویزیونی زنده ممکن است در پایان برنامه مهمان هر چی بخواهد بگوید و من صدا خفه کن نیستم که جلو مهمان را بگیرم.
*صبا