کد خبر: ۲۳۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۹

راهبرد جدید و خطرناک گوگل برای رقبا

می دانیم که گوگل هم همانند دیگر رقبا مثل اپل و آمازون فیلم سینمایی یا سریال را اجاره می دهد یا می فروشد. تجربه نشان داده که عموما پرداخت مستقیم برای چیزی همیشه مورد پسند کاربر نیست. به نظر می رسد گوگل می خواهد راهبرد جذابی برای ارایه فیلم سینمایی یا حتی سریال در یوتیوب ارایه کند که برای رقبا گوگل خطرناک است در حقیقت تماشای رایگان فیلم سینمایی در یوتیوب راهبرد جدید و خطرناک گوگل برای رقبا است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حتما برای شما هم پیش آمده که مستندی یا ویدیو طولانی در یوتیوب ببینید و علاوه بر تبلیغات اولیه، میان آن هم تبلیغات ببینید. یوتیوب خیلی بی سروصدا چیزی حدود ۱۰۰ فیلم از جمله عناوینی چون "Rocky” و "The Terminator” یا "Zookeeper”، "Agent Cody Banks و "Legally Blonde” را به صورت رایگان اما با تبلیغات میانی ارایه می کند.

بله، چیزی شبیه به تلویزیون دیگر، شما رایگان محتوا را ببینید و ما از تبلیغاتش امرار معاش می کنیم. چرا رقبای دیگر به فکر این راه حل نیفتادند؟ خب اولا اینکه هیچ کدام مانند یوتیوب ۱.۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه ندارند و البته نفوذ گوگل را در بین ارایه دهنده ها ندارد.

اگر این اتفاق همه گیر شود خیلی از رقبا از میدان به در خواهند شد یا راهکاری مشابه به کار می گیرند که به نظر برای کاربر می تواند مفید باشد.