کد خبر: ۲۳۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۶۶

نامه آقای وزیر برای واگذاری ملک میلیاردی به یک فرد

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای وزیری که ان شاء الله حضرت امیر المومنین (ع) حسابش را می‌دهد و جمهوری اسلامی نیز حساب و کتابش را کف دستش می گذارد بی محابا در نامه‌ای به استان می‌نویسد که ملکی جمهوری اسلامی را معادل 1000 میلیارد تومان به فلان آقا به قید فوریت واگذار کن، چکاره‌ای که این کار را می‌کنید؟ مگه مال بابات هست که از بیت المال می بخشید؟

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ حجت الاسلام غلامرضا مزارعی سه شنبه، 29 آبان ماه در نشست با روسای بانک‌های استان افزود: آقای وزیری که ان شاء الله حضرت امیر المومنین(ع) حسابش را می دهد و جمهوری اسلامی نیز حساب و کتابش را کف دستش می گذارد بی محابا در نامه‌ای به استان می‌نویسد که ملکی جمهوری اسلامی را معادل 1000 میلیارد تومان به فلان آقا به قید فوریت واگذار کن، چکاره‌ای که این کار را می‌کنید؟ مگه مال بابات هست که از بیت المال می بخشید؟

وی با بیان اینکه نمی گذارم در این استان بی حساب و کتاب قانون گذاشته و رانت درست شود، بیان کرد: 40سال از انقلاب اسلامی گذشته هنوز در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد اگر یک نفر روستایی بخواهد زن مریض خود را از رودخانه رد کرده و به مراکز درمانی برساند با هزار مکافات این کار را انجام می دهد اما به راحتی بیت المال توسط عده ای چپاول می شود و در برج های تهران و کیش خوشگذارانی می کنند و در سی سخت ویلا و در بابامیدان ساختمان آنچنانی می سازند و در محله قصر دشت، گل دشت مالی آباد، خیابان خلبانان شیراز خانه بسازند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتراض جوانان به ما مسئولان بخاطر چنین مواردی است که برخی از مدیران با اعمال خود مردم را به ضد نظام تبدیل می کنند.

مزارعی تصریح کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای طرح ها و واحدهای تولیدی فعال و دارای اهلیت و اشتغالزایی، قبول است اما اگر واحدی تعطیل و تسهیلات را به انحراف برد و بانک ها برای وصول مطالبات خود اقدام نکردند برخورد قضایی صورت می گیرد.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و رسانه ملی اضافه کرد: رسانه ها امانت دار هستند، اصل مطالب و واقعیت ها را منعکس کنند و بعضا مسایلی که انعکاس آنها اشاعه خلاف امور عقلانی است به خودتان اجازه ندهید.
*ایسنا