کد خبر: ۲۳۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۶

قیمت و مشخصات گوشی آنر 10 لایت مشخص شد

کمپانی هواوی برند آنر را برای افراد متوسط جامعه و قشر جوان در نظر گرفت. در حالی که هر چند وقت یک محصول جدید برای جلب رضایت این بازار هدف معرفی می‌شود، جدیدترین دستپخت چینی‌ها برای جوانان، آنر ۱۰ لایت نام دارد که ساعاتی پیش به صورت رسمی از آن رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ خیلی خلاصه بخواهیم بگوییم، مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه را باید نمایشگر بزرگ ۶.۲۱ اینچی و تراشه جدید کایرین ۷۱۰ دانست اما چیزی که آنر و یا در واقع هواوی بیش از همه در محصول جدیدش به آن توجه کرده است، طراحی و رنگ‌آمیزی قاب پشتی بوده که این روزها از آن با عنوان gradient یاد می‌شود. در این روش، بدنه را به گونه‌ای رنگ‌آمیزی می‌کنند که شدت رنگ در قسمت بالا و پایین قاب پشتی متفاوت باشد؛ انگار که دارای دو رنگ متفاوت است. البته این سبک طراحی تنها در نسخه آبی و قرمز رنگ آنر ۱۰ لایت دیده می‌شود که به ترتیب با نام‌های Gradient Blue و Gradient Red شناخته می‌شوند.

به غیر از دو نسخه آبی و قرمز، گوشی آنر ۱۰ لایت در دو آپشن دیگر با رنگ‌های مشکی نیمه شب (Midnight Black) و سفید زنبقی (Lily White) نیز عرضه خواهد شد. در بحث پیکربندی نیز برای این هندست سه مدل مختلف در نظر گرفته شده است. نسخه پایه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی معادل ۲۰۰ دلار (حدود 2 میلیون تومان) داشته و نسخه دوم با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، برچسب قیمتی ۲۴۵ دلاری (حدود 2 میلیون و 700 هزارتومان) را پیش روی خود می‌بیند. این در حالی است که قوی‌ترین مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر با ۲۷۵ دلار خواهد داشت. عرضه رسمی این دستگاه نیز از امروز آغاز خواهد شد.