کد خبر: ۲۴۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۹۹

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی به ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان شد.امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۳۹ دلار معامله می‌شود.

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۳۹ دلار معامله می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان شد.

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۳۵ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۳۹ دلار معامله می‌شود.

امروز دلار در صرافی‌های دولتی با ۲۲۰ تومان کاهش نسبت به قیمت‌های صبح دیروز ۱۱۳۸۰ تومان به عموم تا سقف ۲۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد و با قیمت ۱۱۳۵۰ تومان از مردم خریداری می‌شود.

قیمت فروش یورو نیز ۱۲۹۴۵ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز ۲۲۵ تومان کاهش داشته است. البته یورو از مردم ۱۲ هزار و ۹۱۰ تومان خریداری می‌شود.
*تسنیم