کد خبر: ۲۴۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۲

این افراد هرگز خوارکی هایی با مزاج سرد نخورند

دکتر حسین مهدوی فپتوتراپیست (درمان با گیاهان دارویی) درخصوص درمان آب مروارید با گیاهان دارویی گفت: تمام بیماری‌ها اگر به مرحله حاد نرسیده باشد با داروهای گیاهی قابل درمان است و در مورد آب مروارید یک فرآورده‌ای است که از رازیانه تهیه می‌َود که برای آب مروارید چشم بسیار موثر است به شرطی که بیماری در مراحل اولیه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ وی اظهار داشت: بیماری یعنی وجود یک اختلال در بدن که از نظر فیزیولوژیکی ساختار بدن را با مشکل مواجه می‌کند و کاری که گیاهان دارویی انجام می‌دهد این است که تعادل بین سیستم عصبی و غددی بدن را فراهم می‌کند.

وی در ادامه گفت: البته این کمک گیاهان دارویی زمانی است که بیماری در مراحل اولیه باشد در این صورت به راحتی می‌توان آن را درمان کرد اما اگر بیماری پیشرفت کرده و حاد شده باشد به طوری که آن عضو آسیب جدی دیده باشد درمان یک مقدار سخت و گاهی غیرممکن می‌شود.

وی در خصوص پیشگیری از ابتلا به این بیماری گفت: برای پیشگیری از همه بیماری‌ها و همینطور آب مروارید باید به پیشینه‌ای که فرد از نظر خانوادگی دارد توجه کرد که این مطلب کار را حساس‌تر و مهم‌تر می‌کند و دیگر اینکه آزمایش‌های دوره‌ای و مرتب مخصوصا بعد از 45 سالگی حتما صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که مزاجشان سرد است اگر استمرار در مصرف فرآورده‌های سرد و تر داشته باشد طبعا مستعد آب مروارید خواهند بود.

وی در پایان گفت: به غیر از غذا استرس نیز ماهیتش سردی مزاج می‌آورد و اگر طولانی مدت باشد کاملا خودش را نشان می‌دهد یعنی حتی اثر استرس از غذا هم قوی‌تر است و در جامعه الان ما بیشتر باید استرس کنترل شود.
*باشگاه خبرنگاران