کد خبر: ۲۴۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۶

طرح سناتورهای آمریکایی برای معرفی «بن سلمان» به عنوان مسئول قتل خاشقجی

6 نفر از اعضای مجلس سنای آمریکا طرحی را ارائه کردند که طی آن "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان مسئول قتل خاشقجی معرفی می‌شود. این اعضای مجلس سنا همچنین بن سلمان را مسئول بحران انسانی در یمن خواهند دانست. این اعضای سنا عبارتند از سناتورهای جمهوری‌خواه «لیندسی گراهام»، «مارک روبیو»، «تاد یانگ» و سناتورهای دموکرات «دیان فاینشتاین»، «اد مارکی» و «کریس کونز» که یک روز بعد از نشست غیرعلنی با «رئیس سیا» درباره ترور خاشقچی این طرح را ارائه کرده‌اند.
6نفر از اعضای مجلس سنای آمریکا طرحی را ارائه کردند که طی آن "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان مسئول قتل خاشقجی معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ این اعضای مجلس سنا همچنین بن سلمان را مسئول بحران انسانی در یمن خواهند دانست. این اعضای سنا عبارتند از سناتورهای جمهوری‌خواه «لیندسی گراهام»، «مارک روبیو»، «تاد یانگ» و سناتورهای دموکرات «دیان فاینشتاین»، «اد مارکی» و «کریس کونز» که یک روز بعد از نشست غیرعلنی با «رئیس سیا» درباره ترور خاشقچی این طرح را ارائه کرده‌اند.

تعدادی از اعضای مجلس سنا طرحی را ارائه کرده‌اند که بر اساس آن بن سلمان به عنوان مسئول بحران انسانی در یمن معرفی خواهد شد.

به گزارش تسنیم ، 6 نفر از اعضای مجلس سنای آمریکا طرحی را ارائه کردند که طی آن "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان مسئول قتل خاشقجی معرفی می‌شود.

این اعضای مجلس سنا همچنین بن سلمان را مسئول بحران انسانی در یمن خواهند دانست.

این اعضای مجلس سنا عبارتند از سناتورهای جمهوری‌خواه «لیندسی گراهام»، «مارک روبیو»، «تاد یانگ» و سناتورهای دموکرات «دیان فاینشتاین»، «اد مارکی» و «کریس کونز» که یک روز بعد از نشست غیرعلنی با «رئیس سیا» درباره ترور خاشقچی این طرح را ارائه کرده‌اند.

از سوی دیگر سی‌ان‌ان گزارش داد که اعضای برجسته مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه توبیخ ولیعهد عربستان را تحت بررسی قرار خواهند داد.

روز گذشته "لیندسی گراهام" در مصاحبه با فاکس نیوز هشدار داد در صورتی که هم اکنون "محمدبن سلمان" ولیعهد عربستان متوقف نشود اوضاع در آینده وخیم‌تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید فروش سلاح به عربستان تا زمانی که تمام کسانی که در قتل خاشقجی دست داشته‌اند مجازات شدند متوقف شود.