کد خبر: ۲۴۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۸

نگرانی جانی دپ درباره نقش ادوارد دست قیچی

جانی دپ در مصاحبه‌ای قدیمی که به تازگی بازنشر شده اعتراف می‌کند که می‌ترسیده نقش «ادوارد دست قیچی» در فیلم مشهور تیم برتن را تام هنکس از او بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ در این فیلم تلخ و فانتزی جانی دپ نقش مردی را ایفا می‌کند که به جای دست قیچی دارد.این فیلم باعث شهرت و موفقیت وینونا رایدر و جانی دپ شد.این مصاحبه در سال ۱۹۹۹ توسط چارلی رز انجام شده است. جانی دپ می‎گوید اطمینان داشت که تیم برتن اخراجش خواهد کرد چرا که او با همه گروه بازیگران تمرین دورخوانی انجام می‌داد به جز او.

«وقتی سرصحنه رفتم تیم برتن دقیقا بهم نگفت قرار است چه کاری انجام بدهم همین وضعیت در دوران اد وود هم برقرار بود.در حقیقت در دوهفته آغاز فیلم برداری ادوارد دست قیچی، اد وود و اسلیپی هالو فکر می‌کردم به زودی اخراج می‌شوم. و بازیگر دیگری جایگزین من خواهد شد. خوشبختانه تیم از کارم راضی بود و کار به جاهای باریک نکشید.»

جانی دپ در ادامه به حادثه کوچکی سر صحنه ادوارد دست قیچی اشاره می‌کند که مطمین شده بود تام هنکس جای او را خواهد گرفت.

«یک بعدازظهر در دوران فیلمبرداری در یک استراحتگاه سکونت داشتیم.در زدند…دو دختر جوان پشت در بودند،فکر کردم از من امضا می‌خواهند.آنها گفتند که سلام،تام هنکس هست؟اینجا ساکن است؟جواب دادم : چی؟نه.هنوز نه. مجاب شدم که تام هنکس جایگزین من خواهد شد.این یکی از ترسناک ترین لحظات زندگی ام بود.»