کد خبر: ۲۴۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۴

فیلم‌برداری Rambo V: Last Blood به پایان رسید

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) طی یک پست در اینستاگرام اعلام کرد که فیلم‌برداری بر روی Rambo V: Last Blood «رمبو ۵ : آخرین خون» به پایان رسیده است که این فیلم‌برداری دو ماه نیز به طول انجامیده است. آخرین فیلم این فرانچایز منحصر بفرد، قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ «رمبو ۵ : آخرین خون»، جان رمبو (John Rambo) را در یک مزرعه در آریزونا می‌یابد که تلاش می‌کند هر چه می‌تواند کارهای معمولی انجام دهد. اما این شرایط دوام نمی‌آورد و دوست او و همچنین ماریا (Maria) صاحب خانه‌اش به وی خبر می‌دهند که دخترش بعد از رفتن به مکزیک برای شرکت در یک میهمانی، گم شده است.

بنابراین جان به دنبال دخترش به جنوب می‌رود. این تلاش خیلی زود به یک جهنم خشونت آمیر تبدیل می‌شود چرا که رمبو با یک گروه قاچاق انسان مواجه است. او باید تمام مهارت‌هایش را برای نجات دخترش به خرج دهد و سردسته‌ی جنایت کاران را از پا دربیاورد.

این فیلم توسط آدریان گرانبرگ (Adrian Grunberg) کارگردانی می‌شود و مت کرالنیک (Matt Cirulnick) نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی «رمبو ۵» خواهد بود که آوی لارنر (Avi Lerner) و کوین کینگ (Kevin King) تهیه کنندگان آن هستند.

اخیرا Millennium قصد داشت تا یک ریبوت از «رمبو» بسازد و آریل ورمن (Ariel Vroman) کارگردان اسرائیلی فیلم‌های The Iceman و Criminal را روی صندلی کارگردانی بنشاند و بروکس مک لارن (Brooks McLaren) هم نویسنده‌ی فیلمنامه باشد. همچنین نقش‌ها از رمان سال ۱۹۷۲ دیوید مورل (David Morrell) با نام First Blood اقتباس شوند و سیلوستر استالونه‌ی مشهور هم نقش اول را بازی کند.

همچنین برنامه‌هایی برای ساخت سریال Rambo: New Blood در شبکه‌ی فاکس هم مطرح شد. هر چند که استالونه در سال ۲۰۱۶ گفت که برای حضوری دوباره پیر شده است و این برنامه برای یک بازیگر ۷۱ ساله مناسب نیست.

استالونه آخرین بار نقش جان رمبو را در سال ۲۰۰۸ و در فیلم Rambo بازی کرد که ۱۱۳٫۲ میلیون دلار در سراسر دنیا کسب درآمد کرد و بودجه‌ی آن ۵۰ میلیون دلار برآورد شد. او نقش منحصر بفردش را در فیلم Creed 2 «کرید ۲» و در کنار مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) نیز ادامه داد که به تازگی اکران شده است.