کد خبر: ۲۴۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۸۴

آپدیت جدید برای پرچمدار شیائومی عرضه شد

شیائومی نسخه بتای آپدیت MIUI 10.8.12.4 را برای شیائومی پوکوفون F1 ارائه کرد. در این به‌روزرسانی قابلیت ضبط ویدیوی اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه و حالت عکاسی در شب برای این گوشی فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ شیائومی، غول فناوری و تکنولوژی در چین حقیقتا اهمیت ویژه‌ای به محصولات خود می‌دهد و همین امر سبب شده که روزبه‌روز به طرفداران محصولات و گوشی‌های هوشمند این شرکت افزوده شود. اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید احتمالا مطلع هستید که این کمپانی دو روز پیش آپدیت جدیدی برای گوشی هوشمند شیائومی می میکس 3 عرضه کرد که طی آن تنظیمات صفحه نمایش کشویی این گوشی بهبود یافته است. در روز گذشته نیز شیائومی می 8 اکسپلورر نسخه به‌روزرسانی شده اندروید 9 پای را دریافت کرد. امروز نیز شیائومی نسخه بتای آپدیت MIUI 10.8.12.4 را برای شیائومی پوکوفون F1 ارائه کرد که این نسخه تنها 184 مگابایت حجم دارد.

این نسخه از آپدیت در حال حاضر تنها برای آن‌دسته از افرادی که در برنامه تست بتا شرکت داده شده‌اند، در دسترس است و می‌توانند از ویژگی‌های منحصربفرد آن بهره ببرند. شیائومی پوکوفون F1 با دریافت این نسخه به‌روزرسانی قادر خواهد بود که از ضبط ویدیوی سوپر اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه و همچنین ویدیوهای 120 و 240 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. اما اگر طبق اظهارات این کمپانی که پیش‌تر به کاربران این گوشی وعده داده شده است، در انتظار اضافه شدن قابلیت ضبط ویدیوی 4K در 60 فریم بر ثانیه هستید؛ باید گفت که این قابلیت در این آپدیت جدید هنوز اضافه نشده است و همچنان باید کمی منتظر ماند.

قابلیت ضبط ویدیوی اسلوموشن در 960 فریم بر ثانیه به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌راحتی می‌توانید چشمک زدن سوژه خود را در فیلم ضبط شده ببینید. در این به‌روزرسانی اصول عکسبرداری با دوربین شیائومی پوکوفون F1 در شب به گونه‌ای تغییر کرده است که پس از فشردن دکمه شاتر، گوشی به صورت خودکار 8 عکس با میزان نوردهی متفاوت را ثبت کرده و سپس بهترین نتایج هر هشت عکس با هم ترکیب می‌شوند تا بهترین عکس به‌عنوان نتیجه نهایی برای کاربر ثبت شود. این درحالی است که در این نسخه بتا، بخش اپلیکیشن‌ها در منوی تنظیمات نیز اصلاح شده است، بنابراین اگر در تست بتای این به‌روزرسانی شرکت داده شده باشید، به‌زودی این ویژگی‌ها را دریافت خواهید کرد.