کد خبر: ۲۴۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۷۶۸

عکس زیرخاکی از وزیر ارتباطات در دوران دانشجویی

پست اینستاگرام وزیر ارتباطات به مناسبت روز دانشجو

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ آذری جهرمی به مناسبت روز دانشجو، در صفحه اینستاگرامش عکسی از دوران دانشجویی خود منتشر کرد و دو آرزو برای دانشجویان این مرز و بوم داشت:

می‌گویند اگر مسئولی در #روز_دانشجو چیزی نگوید، امتیاز این مرحله را از دست می‌دهد. قطعا گوش شما هم پر از حرف های کلیشه‌ای تکراری هر سال است و من هم خودم را هم در حدی نمی‌بینم که توصیه یا نصیحتی داشته باشم اما برادرانه، به جای آن حرف های قلنبه سلمبه دو آرزو برایتان دارم: - آرزو می‌کنم که قدر دوران دانشجویی و فراغتی که دارید را بدانید که دلتنگ نشوید. مثل برق می‌گذرد و فرصت بسیار خوبی است که دنیای اطراف را آن‌گونه که هست و نه آن‌گونه که دیگران می‌گویند با فکری آزاد بشناسید. بعدها به سختی فرصت می‌شود که دوست جدید پیدا کنید، بدون برنامه‌ریزی به سفر بروید یا بی‌توجه به زمان، ساعت‌ها کتاب بخوانید.

- آرزو می‌کنم که معنای واقعی زندگی را بیابید. واقعیت این است که همه‌ی آدم ها بد نیستند و البته همه هم خوب نیستند. مشکلات همواره وجود دارند و راه حل ها هم همیشه وجود دارند. اما نکته این‌جاست که هیچ بن‌بستی وجود ندارد و باید یا راهی پیدا کرد و یا راهی ساخت. آینده متعلق به شماست و انتخاب چگونگی ساختن آن هم. به هر حال هر انتخابی که بکنید یا هرجای دنیا که باشید به شما افتخار می‌کنیم اما مطمئنم که با وجود شما، #آینده_روشن است. و البته به رسم همیشه، بهترین ها را نیز برایتان آرزو میکنم و امیدوارم شاد و موفق باشید.
دوستدار شما، محمد جواد.