کد خبر: ۲۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۲۳

فیلمنامه تارانتینو لو رفت

کوئنتین تارانتینو پس از لو رفتن فیلمنامه تازه‌ترین پروژه سینمایی‌اش تصمیم گرفت دیگر روی آن کار نکند.

به گزارش ورآیتی، تارانتینو به وبسایت ددلاین گفت «هشت نفرت‌انگیز» پروژه بعدی‌اش نخواهد بود و او روی یک فیلمنامه دیگر کار می‌کند که ایده‌اش را هم از الان در ذهن دارد.

او گفت: «خیلی، خیلی افسرده‌ام‌. فیلمنامه‌ای را تمام کرده بودم، نسخه اول آن را و قرار بود زمستان بعد آن را کارگردانی کنم، یعنی یک سال دیگر. فیلمنامه را به شش نفر دادم و ظاهرا الان فیلمنامه لو رفته است.»

رجی هادلین از تهیه‌کنندگان «جانگو آزاد شده» فیلم قبلی تارانتینو یکی از کسانی است که فیلمنامه وسترن «هشت نفرت‌انگیز» دستش بود. سه بازیگر هم فیلمنامه را در اختیار داشتند: مایکل مدسن، بروس درن و تیم راث که هر سه قبلا با تارانتینو همکاری کرده‌اند.

تارانتینو گفت مطمئن است راث این کار را نکرده است. در مقابل او فکر می‌کند مدیر برنامه درن که در شرکت CAA کار می‌کند فیلمنامه را در هالیوود به همه داده است، هرچند CAA این احتمال را رد کرده است.

اکنون تارانتینو قصد دارد برای تبدیل فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» به یک رمان با چند ناشر گفت‌وگو کند.

او گفت: «می‌خواهم آن را چاپ کنم. فعلا این تصمیم را گرفته‌ام. من فیلمنامه را به شش نفر دادم و اگر نمی‌توانم تا این حد به آن‌ها اعتماد کنم، پس تمایلی هم ندارم آن را بسازم. چاپش می‌کنم. کارم با این پروژه تمام شد. می‌روم سراغ کار بعدی.»

تاکنون درباره جزئیات داستان «هشت نفرت‌انگیز» چیزی منتشر نشده، بجز اینکه یک وسترن با حضور بازیگران مختلف است.   

تارانتینو سال 1994 با «داستان عامه‌پسند» به شهرت زیادی دست یافت. فیلم او در هفت بخش شامل بهترین فیلم و کارگردان نامزد اسکار شد و تارانتینو و همکار فیلمنامه‌نویس‌اش راجر ایواری به خاطر آن اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کردند. این فیلم همچنین برنده جایزه نخل طلای کن شد. تارانتینو با «جانگو آزاد شده» هم جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد.

«سگدانی»، «بیل را بکش: جلد 1»، «بیل را بکش: جلد 2» و «گرایندهاوس» از دیگر ساخته‌های اوست.