کد خبر: ۲۴۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۷۷۴

داماد روحانی برکنار شد؟!

پس از آنکه خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین شناسی منتشر شد، برخی منابع خبری در سایت ها و كانال هاي تلگرامي از جمله انصاف نیوز ادعا کردند که روحانی دستور عزل داماد خود را صادر کرده و همچنین وزیر صنعت و مهدی زاده را توبیخ کرده است.

برخی منابع خبری ادعا کردند که رييس جمهور در اقدامي قابل تقدير، داماد خود را از معاون وزارت صنعت عزل كرده است.

به گزارش «انتخاب»، پس از آنکه خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین شناسی منتشر شد، برخی منابع خبری در سایت ها و كانال هاي تلگرامي از جمله انصاف نیوز ادعا کردند که روحانی دستور عزل داماد خود را صادر کرده و همچنین وزیر صنعت و مهدی زاده را توبیخ کرده است.

مهدی زاده متولد ۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد است که سابقه‌ی اجرایی ندارد.

گفته شده، رییس جمهور از اینکه بدون مشورت با وی چنین حکمی اعلام عمومی شده ابراز نارصایتی کرده است.

شایان ذکر است که این خبر هنوز تایید نشده و مقامات دفتر رئیس جمهور هنوز به آن واکنشی نشان نداده اند.

روحانی پیش از این به اعضای هیات دولت تاکید کرده بود که از انتصاب‌های فامیلی و حاشیه سازی برای دولت در این موقعیت پرهیز کنند.

با اين حال، چندي پيش فرزند رحماني فضلي وزير كشور مشاور يك وزير ديگر شد.

همچنين شریعتمداری وزیر جدید کار نیز محمد کبیری، فرزند رییس سازمان نظام کشاورزی و معاون اسبق وزارت کشاورزی را به عنوان جوان‌ترین معاون خود منصوب کرد. دو روز پس از این حکم، پدر او از ریاست سازمان نظام کشاورزی کنار گذاشته شد.

لازم به ذکر است که تعدادی از کانال های خبری دیگر، توبیخ و برکناری مهدی زاده را کذب دانسته و تهدید به پیگیری حقوقی آن کرده اند.