کد خبر: ۲۴۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۲

خداحافظی «ممنوعه» با نیما شعبان‌نژاد!

مجموعه «ممنوعه» را می توان نخستین گام برای به تصویر کشیدن مشکلات ترنس های ایرانی دانست که با بازی نیما شعبان نژاد در نقش خلیل توانست تصویری از این افراد را در یک اثر نمایشی نشان بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ اما جالب اینکه تنها بخشی از سریال که درگیر ممیزی و اصلاحات شد، مربوط به بازی و نقش خلیل است که باعث اعتراض و دلخوری نیما شعبان نژاد شد.

گرچه زمانی که خبر توقیف و اعمال نظرات روی این سریال به گوش رسید، این انتظار می رفت که نقش این بازیگر درگیر ممیزی شود. اما گویا این ممیزی ها به قدری در این نقش زیاد بوده که بازیگرش را بر آن داشت که با انتشار متنی در صفحه اش در فضای مجازی بنویسد:« ارشاد، خلیل رو نادیده نگرفت، شما گرفتید، من از اینجا به بعد قادر به همراهی نیستم. من مزد زحماتم رو در این چند سال و خصوصا در ممنوعه از مردم نازنین گرفتم و در ادامه فعالیت‌هایم نیز خواهم گرفت اما فکر نمی کردم تا این میزان بی‌انصافی در حق زحمت من شود و شخصیت خلیل حتی در تبلیغات هم نباشد».

گرچه تصویربرداری این سریال مدتی است به پایان رسیده و منظور این بازیگر از قادر نبودن به همکاری با این سریال این است که سکانس های بازی اش بعد از اعمال نظاراتی که روی کار صورت گرفته به پایان رسیده است. اما می توانست نقش خلیل تا این حد مورد بی مهری قرار نگیرد.

چرا که خلیل نماینده بخشی از جامعه ای است که به وضوح می توان در خیابان چنین افرادی را دید و آنها هم قطعا مشکلات بسیاری دارند که تولید آثاری از این دست می توانست نگاه جامعه را به آنها تغییر بدهد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و نقش او در سریال درگیر اصلاحات فراوانی شد.
*بانی فیلم