کد خبر: ۲۴۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۳

«نیکوتین» در چهار شب به صحنه می‌رود

نمایش «نیکوتین» به کارگردانی علی تاجمیر در چهار اجرا، در مجموعه نمایشی دیوار چهارم روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ نمایش «نیکوتین» به نویسندگی نسیم خراشادی زاده و کارگردانی علی تاجمیر در چهار اجرا، از ۴ تا ۷ دی‌ماه ساعت ۲۲:۳۰ در مجموعه نمایشی دیوار چهارم روی صحنه می‌رود.

علی تاجمیر که علاوه بر کارگردانی، خود بازیگر «نیکوتین» است، این نمایش را که پیش ‌از این در فضاهای متفاوتی اجرا کرده، برای صحنه نمایش مجموعه نمایشی دیوار چهارم با تلفیقی از موسیقی در بستر اجرایی مونولوگ (تک‌گویی) آماده کرده است. «نیکوتین» به مصائب پیرامون ترک کردن یک آدم سیگاری می‌پردازد و در این پرداخت موقعیت‌های روان‌شناختی و بعضاً کمیکی خلق می‌کند.

«نیکوتین» افتتاح نخستین دوره از طرح «خواب‌گردی در دیوار چهارم» بوده که با فضایی مبتنی بر تجربه‌های متفاوت تئاتری با تکیه‌بر قالب‌های گوناگونی همچون مونولوگ و فضاهای تلفیقی است.

از دیگر عوامل این اجرا باید به: حامد ملک (نوازنده)، مرجان تاجداری (دستیار کارگردان)، داوود صادقی (طراح بروشور و پوستر) اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سامانه فروش تیکیت و یا نشانی: تهران، میدان فلسطین خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان پلاک ۵۴۴ مراجعه کنند.
*بانی فیلم