کد خبر: ۲۴۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۵۶

ضرغامی و نفرین همسرش

شاید این جمله عزت‌الله ضرغامی که «انتخابات به بلای جان ما تبدیل شده» بیشتر از هر کسی توصیف شرایط امروز خودش باشد؛ آنقدر که او با نیم‌نگاه انتخاباتی سعی کرده تا در این ماه‌ها به هر قیمتی چهره مطرح اخبار و رسانه‌ها باشد، دوستان اصولگرایش کمتر موفق بوده‌اند.
 شاید این جمله عزت‌الله ضرغامی که «انتخابات به بلای جان ما تبدیل شده» بیشتر از هر کسی توصیف شرایط امروز خودش باشد؛ آنقدر که او با نیم‌نگاه انتخاباتی سعی کرده تا در این ماه‌ها به هر قیمتی چهره مطرح اخبار و رسانه‌ها باشد، دوستان اصولگرایش کمتر موفق بوده‌اند.

از وقتی از صدا و سیما رفته برای خودش «صبحانه‌های» دیدار و ملاقات ترتیب داده و با افراد مختلف از محمدحسین کروبی تا حسن عباسی مهمان او بوده‌اند؛ به یمن حضور در شبکه فیلتر شده توئیتر درباره موضوعات مختلف و اغلب درباره تصمیمات و اتفاقات شورای عالی فضای مجازی‌ یا شورای عالی امنیت ملی می‌نویسد و درباره موضوعات روز اظهار نظر می‌کند.

در این بین البته فرصت سخنرانی‌های گاه و بیگاه مثل سخنرانی‌های ۱۶ آذر را هم از دست نمی‌دهد. اما نه آن دیدارها عاقبت توانست رای جمنا در انتخابات ۹۶ را به عنوان کاندید نهایی اصولگرایان متوجه ضرغامی کند و نه نوشته‌ها و اظهارنظرهایش توانسته از او چهره یک مثلا رئیس‌جمهور بالقوه را نمایش دهد. در عوض اما خیلی از توئیت‌های داغش با تکذیب‌های مستند دولتی‌ها مواجه می‌شود (مانند آنچه درباره رئیس‌جمهور به عنوان دستور‌دهنده فیلتر تلگرام بیان کرد و تکذیب شد) و از میان برخی اظهار‌نظرهای خودش هم مانند آنچه هفته پیش در جمع دانشجویان گفت، معلوم می‌شود که در دیوان محاسبات محکوم شده و در حال گذراندن محکومیت‌اش است.

آن‌جایی که وقتی بحث فیش حقوقی‌اش در جمع دانشجویان دانشگاه یزد مطرح شد بعد از اینکه گفته بود ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد، ادامه داده بود: «اخیراً، قراردادی را در جایی پیدا کردند که گویا به‌درستی منعقد نشده است. من نمی‌دانم این قرارداد کجا بوده، ما هزاران میلیارد هزینه کرده‌ایم، شب و روز کار کرده‌ایم و توقعی نداشته‌ایم، حالا ما را متهم می‌کنند.

همین هفته گذشته برای من حکمی آمد که تا چند ماه مبلغ سه میلیون تومان از حقوق من کسر خواهد شد» و ادامه داده بود«این کسر حقوق از همین ماه آغاز شده است و من در نامه‌ای که به رئیس دیوان محاسبات نوشته‌ام که کسر این مبلغ از حقوق من، ظلم به مدیری است که دریافتی دیگری جز اینجا ندارد. اگر من این نامه را ننویسم تصور می‌کنید سرمایه‌دار هستم و کسر این سه میلیون را متوجه نمی‌شوم، اما خانم من وقتی این ماجرا را فهمید، شما را نفرین کرد و می‌ترسم این نفرین یقه شما را بگیرد. چراکه تنها زندگی ما با این حقوق می‌گذرد و کسر سه میلیون از آن، نظم زندگی ما را بر هم زده است. بنابراین زمانی که دو سه میلیون تومان اضافه‌کاری روی فیش حقوقی من می‌آید و اغلب، مواردی به بنده تعلق می‌گیرد و از آنها می‌خواهم که چنین کارهایی نکنند، چراکه باید پاسخگو باشم، این چنین ترکش‌هایی نصیب ما می‌شود و از حقوقمان کسر می‌شود.»/سازندگی