کد خبر: ۲۴۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۰

تغییرات مدیریتی پس از برکناری آقای خاص در انتظار اولدترافورد

شکست سنگین منچستر یونایتد در بازی یکشنبه مقابل رقیب شماره یک خود یعنی لیورپول، خانواده «گِلِیزر» مالکان شیاطین سرخ را برای فروش سهام باشگاه به تکاپو انداخته بود و حالا برکناری «خوزه مورینیو» سرمربی تیم شرایط را برای این واگذاری تسهیل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ روزنامه ایندیپندنت روز سه شنبه نوشت: در حالی که گمانه زنی های ماه های گذشته از عدم تمایل مالکان یونایتد برای فروش باشگاه حکایت داشت، اما گزارش های اخیر مدعی شده اند که پیشنهادی 4 میلیارد پوندی برای تغییر نظر آنان و متقاعد شدن نسبت به فروش قرمزها کفایت می کند.

براساس توییت منتشر شده از سوی «فیل براون» روزنامه نگار انگلیسی، گلیزرها مصرانه در تلاشند تا در برهه حساس کنونی باشگاه را به فروش بگذارند که البته تصمیم چندان غافلگیر کننده ای هم به نظر نمی رسد و توضیح های زیادی را در دل خود نهفته دارد.

این در حالی است که «میگوئل دیلینی» روزنامه نگار روزنامه ایندیپندنت نیز مدعی شده است که تمایل گلیزرها برای فروش باشگاه از طریق مجاری غیر علنی و مخفی و البته در سطوح بالای مدیریتی مورد بحث قرار گرفته است.

دیلینی می افزاید 'مذاکرات برای فروش احتمالی باشگاه به خریداران عربستانی نه تنها همچنان پا برجا است، بلکه نسبت به گذشته قوت بیشتری نیز گرفته است.

با وجود اظهارات علنی مورینیو سرمربی برکنار شده یونایتدها مبنی بر تمایلش برای فعالیت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، ابراز تمایل آشکار مالکان منچستر یونایتد برای فروش باشگاه بدین معنا است که آن ها هیچ تمایلی برای افزایش هزینه ها در شرایط کنونی تیم ندارند.

بازیکنانی همچون «اریک بیلی»، «کریس اسمالنیگ» و «فیل جونز» در فصل جدید از کانون توجه مورینیو دور مانده و حالا نیز با توجه به اخراج آقای خاص و قوت گرفتن گمانه زنی ها در خصوص فروش باشگاه باید دید آیا جانشین مورینیو می تواند منابع مالی مورد نیازش را برای ترمیم خط دفاعی متزلزل شیاطین سرخ از سوی مدیریت جدید احتمالی تامین کند یا خیر.

باشگاه یونایتد امروز در بیانیه ای ضمن تشکر از زحمات مورینیو، با این سرمربی پرتغالی قطع همکاری کرد و «مایکل کریک» که یکی از معدود چهره های بازمانده از زمان حضور «سر الکس فرگوسن» افسانه ای بر روی نیمکت شایطین سرخ محسوب می شود، به طور موقت هدایت این تیم را تا پایان فصل و یافتن گزینه ای شایسته، هدایت قرمزها را عهده دار خواهد بود.

تیم بحران زده منچستر یونایتد در حال حاضر با 26 امتیاز از 17 بازی، در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره جا خوش کرده است.
*ایرنا