کد خبر: ۲۴۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۲۰

بسته خبری بانک ملی ایران در اولین هفته زمستانی

بسته خبری بانک ملی ایران در اولین هفته زمستانی در بسته خبری این هفته بانک ملی ایران، بهینه سازی جانمایی شعب، هشدار نسبت به کلاهبرداری از حساب های بانکی، سه شرط وزیر اقتصاد برای واگذاری اموال مازاد بانک‌ها، امتیاز بانک ملی ایران برای خانه دار شدن مردم و چند خبر مهم دیگر را یکجا بخوانید.

بهینه سازی جانمایی شعب بانک ملّی ایران

بهینه سازی جانمایی شعب بانک ملّی ایران عضو هیات مدیره و معاون شعب بانک ملی ایران از بهینه سازی جانمایی شعب این بانک خبرداد و گفت: بانک ها باید حساسیت ویژه ای نسبت به انتخاب مکان مناسب برای شعب خود در جهت حداقل سازی هزینه ها، حداکثر کردن سهم خود از بازار نسبت به رقبا و افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق دسترسی سریع داشته باشند.

برات کریمی در گفت و گو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه مکان یابی یا جانمایی بهینه، انتخاب بهترین مکان برای انجام یـک فعالیـت، با توجه به شرایط و اقتضائات موجود است کـه بتوانـد بیشترین بهره وری را در راستای نیل به اهداف از پـیش تعیـین شـده تامین کند، گفت: در واقع یکی از مهمترین سؤالات پیش روی یک بنگاه اقتصادی جانمایی آن است تا آنجا که این مساله می تواند تعیین کننده موفقیت و یا شکست بنگاه باشد، زیرا هر بنگاه از لحاظ مکانی دامنه نفوذی دارد که اکثریت مشتریان خود را از داخل این محدوده جذب می کند.

وی افزود: این مسأله برای بنگاه های دارای شعب متعدد مانند بانک ملی ایران از حساسیت بیشتری برخوردار است؛ چراکه انتخاب بهینه مکان شعب بانک اثر بسزایی در عملکرد و کارایی آن ها خواهد داشت و این موضوع همواره یکی از مهمترین تصمیمات فعالیت بانکداری است.

این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه در اقتصاد بانک محور کشور، میزان دسترسی مردم به خدمات بانکی یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان و برنامه ریزان است، عنوان کرد: بانک ها به ویژه بانک های دولتی باید در انتخاب مکان شعب، علاوه بر درنظر داشتن مصالح خود، پاسخگوی الزامات نهادهای دولتی و نظارتی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود نیز باشند که بانک ملی ایران همواره این موضوع را مدنظر دارد.

معاون شعب بانک ملی ایران ادامه داد: لازم است جانمایی شعب بانک، با در نظر داشتن دقیق جمیع شرایط، اهداف چندگانه و محدودیت های موجود انجام شود که این امر می توانـد باعـث جـذب مشـتریان بیشتر، رشد تجهیز منابع مالی و به تبع آن افزایش بهره وری بانک گردد.

کریمی اضافه کرد: طبعا به منظور تصمیم گیری در خصوص جانمایی مناسب شعب، باید عوامل و پارامترهای متعددی از جمله سیاست های کلان کشور، عوامل مربوط به بانک (اولویت های راهبردی بانک و ...)، ویژگی های جمعیت شناختی، نزدیکی به خدمات و تسهیلات شهری، حمل و نقل، ترافیک و موقعیت مکانی و وضعیت شعب موجود را مدنظر قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا ادارات تخصصی بانک در حوزه شرح وظایف و مسئولیت های خود و با در نظر گرفتن تمامی شرایط و عوامل تاثیرگذار و در صورت لزوم استفاده از نظرات مشاوران برون سازمانی، پیشنهادهای خود را درخصوص جانمایی بهینه شعب، جهت اتخاذ تصمیمات مقتضی، به هیات مدیره بانک ارائه می کنند.

 

هشدار بانک ملّی ایران نسبت به کلاهبرداری از حساب های بانکی

بانک ملی ایران نسبت به هر گونه سوء استفاده افراد کلاهبردار از طریق تماس تلفنی و گرفتن شماره حساب بانکی هشدار داد.

افراد کلاهبردار و دارای مهارت در فضای مجازی و آگاه به تراکنش و عملیات بانکی تحت عناوین رادیو قرآن، سازمان حج و زیارت، همراه اول، ایرانسل، بانک و... مبادرت به تماس تلفنی با افراد کرده و اعلام می کنند که فرد برنده جایزه شده و باید برای هماهنگی های لازم از قبیل واریز وجه به عابر بانک مراجعه کنند.

بدین ترتیب پس از مراجعه مخاطب به عابر بانک و گرفتن شماره حساب بانکی و میزان موجودی آن، کلاهبرداری توسط افراد سودجو صورت می گیرد.

بانک ملی ایران تاکید می کند برای پیشگیری از هر گونه کلاهبرداری احتمالی و متضرر شدن، هموطنان به هیچ عنوان این گونه تماس ها را ترتیب اثر نداده و هوشیاری لازم را داشته باشند.

 

شعب درون سازمانی، محور تازه ترین شماره مجله بانک ملّی ایران

شعب درون سازمانی، محور تازه ترین شماره مجله بانک ملّی ایران دویست و پنجاه و هفتمین شماره مجله بانک ملی ایران با پرونده «مشتری مداری، دیوار به دیوار سازمان ها» که به موضوع شعب درون سازمانی می پردازد، منتشر شد.

این شماره مجله که 84 صفحه دارد، گفت و گو ها و یادداشت هایی چون «شعب درون سازمان، سفیران بانک در سازمان ها»، «شعب درون سازمانی، بازوی توانمند بانک»، «سهم قابل توجه شعب درون سازمانی در توسعه پایدار بانک»، «تسهیل بازاریابی با سطح بالای آگاهی مشتریان شعب درون سازمانی» و «مشتریان وفادار بانک در شعب درون سازمانی» را در خود جای داده است.

گزارش هایی از شعب هیرمند، صدا و سیما، فرودگاه امام خمینی (ره) و گوراب زرمیخ نیز در این شماره از مجله به چشم می خورد.

خبرنگار مجله بانک ملی ایران در این شماره مهمان اداره کل اعتبارات بانک بوده و با همکاران آن گفت و گو کرده است.

درباره مصاف با بیماری ها و اختلالات گوارشی، چگونگی آموزش بورس با الفبای کودکان و نیز معرفی سکه های نادر قبل از تاسیس سلسله افشاریه نیز در این شماره مطالبی خواندنی گنجانده شده است.

دکتر محسن محبی، کارمند بازنشسته بانک ملی ایران که اخیرا در دیوان لاهه به عنوان نماینده حقوقی کشورمان علیه آمریکا حاضر بود نیز با خبرنگار این مجله گفت و گو کرده است.

امکان دریافت این شماره از مجله بانک ملی ایران از طریق سایت با مراجعه به نشانی www.bmi.ir قسمت اخبار و نشریات فراهم است.

 

کارکنان، مزیت رقابتی سازمان ها در دنیای جدیدند

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با بیان این که امروزه فقط استفاده و معرفی فناوری های نوین نمی تواند مزیت رقابتی سازمان ها تلقی شود، گفت: ارائه آموزش های متناسب با خدمات و محصولات جدید به کارکنان، جانشین پروری، توانمندسازی، استعدادیابی و کارآمدسازی نیروی انسانی، شایسته سالاری و گزینش بهترین نیروها از پارامترهایی است که می تواند سازمان ها را در مقابل رقبا موفق کند.

حبیب الله رشید ارده در نشست هم اندیشی مدیران بانک ملی ایران و شرکت بیمه نوین پیرامون مسائل بخش درمان کارکنان بانک که به میزبانی اداره امور شعب استان مازندران برگزار شد، با تاکید بر این که انتخاب بهترین نیروها برای تصدی مشاغل، هم در فرد منتخب و هم در افراد زیرمجموعه، انگیزه ایجاد می کند، ادامه داد: در کنار همه این مسائل، توجه به امور معیشتی و رفاه و درمان کارکنان در سازمان نیز باید سرلوحه امور باشد.

به گفته وی، بانک ملی ایران در همین راستا تلاش کرد روشی برای تامین هزینه های درمانی کارکنان در قالب بیمه تکمیلی را با همکاری شرکت بیمه نوین پیاده سازی و اجرا کند.

رشید ارده همچنین همکاری همه کارکنان برای کمک به سودآوری سازمان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: هر یک از کارکنان، عضوی از کل سازمان است و عملکرد او مانند حلقه ای از یک زنجیره بزرگ است که می تواند در سود نهایی موثر باشد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران تاکید کرد: بانک یک موسسه انتفاعی و اقتصادی است، بنابراین ارائه بهترین خدمات به آحاد جامعه و سوددهی هدف نهایی آن است و در این زمینه همه کارکنان باید همکاری لازم را با مدیریت سازمان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز در این نشست از بانک ملی ایران به عنوان قدیمی ترین سازمان اقتصادی کشور نام برد و انعقاد قرارداد با این بانک را یک افتخار برای این شرکت عنوان کرد.

 حسین کریم خان زند با تشریح فعالیت ها و برنامه ریزی های صورت گرفته برای خدمت رسانی ‏مطلوب و خاص به کارکنان بانک ملی ایران، عزم و همت بیمه نوین برای انجام هرچه بهتر تعهدات و ایجاد رضایت ‏حداکثری در کارکنان بانک را مورد تاکید قرار داد.

در بخش دیگری از این نشست، لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان، اسلامیان رئیس اداره امور شعب استان البرز، بهکار مرام رئیس اداره امور شعب استان سمنان، امیری رئیس اداره امور شعب استان گیلان و رشیدی رئیس اداره امور شعب استان مازندران و مدنی معاون اداره امور شعب استان قزوین بانک ملی ایران در کنار کارشناسان رفاه و درمان استان ها، مدیران استانی شرکت بیمه نوین و شرکت کارگزارتوسعه فرهنگ بیمه،ضمن بیان مسائل و دیدگاه های خود، پیشنهادهایی برای انجام بهتر امور ‏ارائه دادند.

 

رشد 2.6 برابری خدمات ارز بازرگانی بانک ملی ایران

خدمات ارز بازرگانی ارائه شده توسط بانک ملی ایران در هشت ماه ابتدای سال جاری 2.6 برابر رشد کرد.

مجموع خدمات ارز بازرگانی این بانک در بخش گشایش های اعتبارات، بروات اسنادی و حواله های ارزی صادره بابت واردات کالا در هشت ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد 2.2برابر و از نظر حجم 2.6 برابر رشد داشته است.

در این مدت، تعداد دو هزار و 703 فقره حواله وارده و صادره ارزی با حجم 604 میلیون دلار کارسازی شده است.

همچنین در زمینه سایر خدمات ارزی نیز جذب سپرده های ارزی شعب نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.1 برابر رشد داشته است.

 

در جلسه بررسی روند واگذاری اموال مازاد بانک‌ها مطرح شد: ۳شرط وزیر اقتصاد برای واگذاری اموال مازاد بانک‌ها/ اموال بانک‌ها مطابق با واقعیات قیمت‌گذاری شوند

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه بررسی روند واگذاری اموال مازاد بانک ها، سرعت همراه با دقت و سلامت را سه شرط مهم واگذاری اموال مازاد و بنگاه های متعلق به بانک ها عنوان کرد.

فرهاد دژپسند در این جلسه، اظهار داشت: دو موضوع به طور مستمر از وزارت اقتصاد مورد مطالبه قرار می گیرد که یکی بحث کلی اصلاح نظام بانکی و دیگری، واگذاری اموال و دارایی های مازاد بانک ها است.

وی تاکید کرد: معتقدم آنچه که باید برای یک بانک به عنوان بنگاهی اقتصادی مهم باشد، خرید و حفظ ملک به امید فروش گران تر آن نیست، بلکه خود پول باید برای بانک مهم باشد، زیرا بانک توانایی آن را دارد که با گردش پول و کار کردن با آن، درآمدی به مراتب بیش از اداره ملک، کسب کند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: ما به هیچ وجه به دنبال این نیستیم که بانک ها چوب حراج به اموال خود بزنند و اتفاقا تاکید داریم، اموال بانک ها باید مطابق با واقعیات قیمت گذاری شده و تا حد امکان به صورت نقد به فروش برسند.

دژپسند با بیان اینکه اگر بتوانیم از دارایی بانک ها به صورت اهرم استفاده کنیم، خیلی خوب است، عنوان کرد: بانک ها می توانند، به عنوان مثال، ملک های خود در بافت های فرسوده را برای مسکن اجتماعی نشانه گذاری کنند و در این خصوص از سود ناشی از سرمایه گذاری هم استفاده کنند، چرا که این امر، آثار اجتماعی و اقتصادی زیادی دارد.

 

اعتماد مردم به بانک ملی ایران به بار نشست

بانک ملی ایران با همراهی و اعتماد مشتریان گرانقدر، بیشترین سهم منابع از سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت و سپرده قرض الحسنه پس انداز در میان نظام بانکی کشور را در هشت ماه ابتدای سال جاری به خود اختصاص داد که تحقق این مهم گامی در راستای سیاست های این بانک برای افزایش سهم بخش های اقتصادی از تسهیلات بانکی است.

این بانک در مدت مذکور با سهم 24/4 درصدی، رتبه اول مجموع چهار سپرده موثر اعم از سپرده های سرمایه گذاری بلندمدت، کوتاه مدت و قرض الحسنه جاری و پس انداز را در میان بانک های عضو شورای هماهنگی بانک ها در اختیار دارد. مانده این نوع سپرده ها نسبت به پایان سال 96 به میزان 11/8 درصد افزایش داشته است.

بانک ملی ایران در این مدت، در سپرده قرض الحسنه پس انداز با سهم 26/96 درصدی، سپرده سرمایه گذاری بلند مدت با سهم 29/66 درصد و در سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت با سهم 18/71 درصدی رتبه اول بانک های مذکور را در اختیار دارد.

این آمار حاکی از آن است که مجموع سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک در مدت مذکور نسبت به اسفندماه سال 96 از 17/4 درصد رشد برخوردار بوده است که این امر نشان از خیرخواهی مشتریان گرانقدر دارد.

این بانک در آبان ماه امسال 23/19 درصد از مجموع کل سپرده های بانک های مذکور را در اختیار داشته است.

 

برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات کل کارپردازی و مهندسی و املاک بانک ملّی ایران

با حضور ناصر شاهباز عضو هیات مدیره، عباس شفیعی معاون پشتیبانی و حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی بانک ملی ایران، مراسم تودیع و معارفه روسای ادارات کل کارپردازی و مهندسی و املاک بانک برگزار شد.

 دراین مراسم از زحمات رییس سابق اداره کل کارپردازی تقدیر به عمل آمد.

 

انتصابات جدید در بانک ملی ایران

با صدور احکامی توسط محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران تعداد 4 نفر از همکاران به سمت های جدید مدیریتی منصوب شدند که عبارتند از:

1.محمد شهرام اخلاقدوست : سرپرست اداره کل حراست

2.مصطفی عاشوری :سرپرست اداره کل حفاظت اسناد ، رایانه و شرکت ها

3.مختار محمدی : سرپرست اداره کل حسابداری و بودجه

4.محمد حصار سرخی :سرپرست شعبه مستقل سعدی

 

سه مدیر امور شعب بانک ملی ایران معارفه شدند

با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، مراسم معارفه سه مدیر امور شعب این بانک برگزار شد.

در این مراسم که اعضای هیات مدیره،معاونان منابع انسانی و حقوقی و وصول مطالبات بانک ،روسای ادارات امور شعب تهران و شعب مستقل بانک نیز حضور داشتند، احکام انتصاب اصلان کریمی به عنوان مدیر امور شعب تهران، فرهاد معقول به عنوان مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حمید مومنی به عنوان مدیر امور شعب مستقل اعطا و از زحمات محمد نور آزادی مدیر سابق امور شعب تهران تقدیر شد.

دکتر محمد رضا حسین زاده در این مراسم با اشاره به همکاری تنگاتنگ این بانک با بانک مرکزی به ویژه در حوزه بین الملل گفت: این همکاری به ثبات نرخ ارز منجر شده است، به طوری که می توان گفت دیگر دلال ها تاثیر چندانی در تعیین نرخ ارز ندارند.

وی همچنین به تغییرات جدید در بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: با تصویب هیات مدیره در چارت جدید بانک، تغییرات و تفویض اختیارات جدید صورت گرفته است که امیدواریم به بهترین نتیجه منجر شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش جذب منابع ارزان قیمت، خاطرنشان کرد: افزایش قیمت ها باعث افزایش نیاز به سرمایه درگردش برای واحدهای تولیدی شده است و این موضوع باعث افزایش پرداخت تسهیلات در بانک می شود، بنابراین باید به دنبال ایجاد توازن بین مصارف و منابع باشیم.

حسین زاده با اشاره به اهمیت جذب منابع برای ارائه تسهیلات و خدمات بهتر به مشتریان، ادامه داد: بانک در حال حاضر امکانات زیادی برای جذب منابع دارد، بنابراین طیف گسترده خدمات بانک، باید به بهترین شکل به مردم ارائه شوند تا بتوانیم بیشترین جذب منابع را داشته باشیم و به تولید و اقتصاد رونق ببخشیم.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک نیز در این مراسم به اهمیت جذب منابع ارزان قیمت اشاره کرد و گفت: باید بانک را به سمت سوددهی بیشتر ببریم و برای افزایش منابع باید برنامه مدونی در نظر گرفته شود.

مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره نیز به اهمیت آخرین فصل سال اشاره کرد و گفت: در این فصل گردش مالی بالا می رود و بازار رونق پیدا می کند، بنابراین لازم است ما نیز برای این ایام برنامه مناسبی داشته باشیم.

ناصر شاهبار نیز به عنوان عضو دیگر هیات مدیره بانک با اشاره به حجم گسترده خدمات بانک ملی ایران به مشتریان، لزوم رعایت حقوق آنها را یادآور شد و گفت: همه هزینه هایی که در بانک صورت می گیرد، برای جلب رضایت مشتری است.

محمود شایان، دیگر عضو هیات مدیره هم با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری، گفت: ماه های پایانی سال از حساسیت ویژه ای برخوردار است و کارکنان باید در این مدت باقی مانده با دقت هر چه تمام تر بر امور بانک تمرکز کنند.

همچنین حبیب الله رشید ارده معاون منابع انسانی بانک نیز با بیان اینکه دریافت یک سمت سازمانی درواقع نوعی امانت است و مهمتر از هر چیز این است که در پایان خدمت به عنوان امانت داری خوب شناخته شویم، گفت: پایین ترین تا بالاترین سمت سازمانی در بانک، همه در خدمت پیشرفت امور و رساندن بانک به اهداف مصوب و مشخص شده هستند، بنابراین همه به اندازه خود در خدمت به بانک و مخاطبان آن نقش دارند.

 

اپلیکیشن 60، رمز ایستا را غیرفعال نمی کند

با معرفی اپلیکیشن 60 که رمزهای یک بار مصرف به کاربران کارت های بانک ملی ایران ارائه می کند، این سوال برای مشتریان ایجاد شده که در صورت عدم امکان استفاده از گوشی تلفن همراه در لحظه نیاز به کارت، تکلیف کاربر چه خواهد شد؟

اپلیکیشن 60 این امکان را به کاربران می دهد که در هر 60 ثانیه، یک رمز جدید برای تراکنش خود داشته باشند.

این موضوع شامل رمز اول و رمز دوم کارت های بانک ملی ایران خواهد بود، به طوری که کاربر نیازی به حفظ کردن رمز نخواهد داشت.

با این حال ممکن است برخی کاربران هنگام نیاز به استفاده کارت با مشکلاتی مانند خاموش شدن یا هنگ کردن تلفن همراه، تداخل اپلیکیشن ها، از کار افتادن گوشی و .... مواجه شوند.

خوب است بدانید که نصب اپلیکیشن 60 و استفاده از خدمات رمز یک بار مصرف، با رمز ایستا منافاتی ندارد.

به عبارت دیگر، با فعال سازی رمز یک بار مصرف، رمزاول و دوم قدیمی کارت بانکی از بین نمی رود، بنابراین اگر کاربر در هر لحظه و به هر دلیل نتواند از رمز یک بار مصرف استفاده کند، می تواند رمز پیشین خود را به کار بگیرد.

 

حجم گسترده طرح های اجرا شده با تسهیلات بانک ملی ایران باعث افتخار است

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: وقتی حجم گسترده طرح های اجرا شده با تسهیلات بانک ملی ایران را در سراسر کشور از نزدیک می بینیم، بیش از پیش به سازمانمان افتخار می کنیم.

محمود شایان در جمع کارکنان اداره کل بررسی طرح های بانک با اشاره به مشکل بیکاری، افزود: مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و سایر مدیران ارشد نظام  دغدغه حل مشکل بیکاری را دارند و نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران در صف مقدم حل این مشکل است.

وی با بیان این که طرح های بزرگ صنعتی، بیمارستان ها، جاده ها و کارخانه های متعددی با ارائه تسهیلات و استفاده از اعتبارات بانک ملی ایران در سراسر کشور احداث شده است، اظهار کرد: ایران اسلامی بزرگ است و طبیعی است که برای توسعه آن باید همه دست به دست هم بدهیم.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که هم افزایی کارکنان برای پیشبرد امور بانک، جلوگیری از به وجود آمدن چالش و تمرکز بر اهداف سازمانی از مهمترین الزامات کار در این نهاد بزرگ اقتصادی است، ادامه داد: تغییرات مدیریتی به معنای ناکارآمدی افراد نیست و با این هدف انجام می شود که شکل و سرعت کار را بهبود ببخشد.

شایان با تاکید بر حساسیت کار در اداره کل بررسی طرح ها، تاکید کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام باید هم چنان در اولویت این اداره کل باشد و از سوی دیگر، بازدید حضوری از پروژه ها نیز باید با قدرت ادامه یابد.

در این مراسم که با حضور علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، جمعی از روسای ادارات کل و نیز کارشناسان بانک برگزار شد، از زحمات مصطفی محسنی رئیس پیشین اداره کل بررسی طرح ها تقدیر و برای عباس پیروزی به عنوان رییس جدید این اداره کل آرزوی موفقیت شد.

 

امکان انتقال محتوای کانال تلگرامی به پیام رسان بله

با «همگام‌ساز » پیام رسان بله، صاحبان کانال‌ ها می‌توانند بدون آنکه وقت بیشتری صرف کنند، مخاطبان بیشتری جذب نمایند.

به دنبال اعمال محدودیت برای تلگرام و پس از قرار گرفتن نام «بله» در فهرست پیام رسان های مورد تایید و حمایت شورای عالی فضای مجازی در کنار هفت پیام رسان دیگر داخلی، روند اقبال و علاقه عمومی برای حضور و فعالیت در این پیام رسان داخلی شدت گرفت.

با افزایش این اقبال، انتقال محتوای موجود در تلگرام به بله مهم ترین مسأله برای صاحبان کانال ها  محسوب می شد که بله این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است.

همگام‌ساز،  بازوی فعال در پیام رسان بله است که به کمک آن می توان به راحتی محتوای کانال تلگرام را به کانال‌ پیام رسان بله منتقل کرد.

برای بهره مندی از امکانات بازوی همگام‌ساز  و همچنین رعایت مالکیت معنوی باید شما مالک کانال تلگرام و بله باشید تا بتوانید فرآیند انتقال را انجام دهید.

این امکان در حال حاضر برای کانال‌هایی فراهم است که حداقل 200 عضو در تلگرام دارند.

 «بله»  تنها پیام رسان داخلی با امکانات منحصر به فرد مالی است، اما در کنار این مورد، قابلیت هــای مختلف این پیام رســان از دیگر عواملی است که موجب شده علاقه مندان به فعالیت در فضای مجازی به ویژه در حوزه کسب و کار مجازی، از «بله» به عنوان پیام رسان اصلی خود استفاده کنند.

 

امتیاز بانک ملی ایران برای خانه دار شدن شما!

طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران، امتیازی ارزنده برای افرادی است که تمایل دارند صاحبخانه شوند.

طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران با در اختیار قرار دادن همزمان دو مزیت دریافت سود سپرده و نیز بهره مندی از تسهیلات خرید و ساخت مسکن به مشتریان، فرصتی مناسب برای خانه دار شدن در بازار مسکن است.

طرح ویژه مسکن علاوه بر شکل گیری یک بازار رقابتی در بازار پرداخت تسهیلات مسکن، گزینه های متعددتری از روش های تامین مالی خرید یا ساخت مسکن را پیش روی متقاضیان بازار قرار می دهد و متقاضیان می توانند با سپرده گذاری هر182 میلیون ریال، به ازای هر یک ماه ماندگاری، یک برگ اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن دریافت کنند.

هر برگ اوراق قابلیت تبدیل شدن به پنج میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود 17/5 درصد را دارد. در این طرح به مبلغ سپرده مشتریان 10 درصد سود سالانه نیز تعلق می گیرد.

سقف تسهیلات انفرادی در تهران به ازای هر نفر 600 میلیون ریال به همراه 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله است و زوجین می توانند تا سقف یک میلیارد و 200میلیون ریال از این تسهیلات استفاده کنند.

سقف این تسهیلات در مراکز استان و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت برای زوجین 800 میلیون ریال و در سایر مناطق شهری 600 میلیون ریال است. همچنین سقف میزان تسهیلات جعاله در این مناطق همچنان 100 میلیون ریال است.

از سویی بسیاری از ارائه دهندگان تسهیلات و تامین کنندگان مالی حوزه مسکن نسبت به سن تسهیلات گیرنده حساسند، ولی بانک ملی ایران این امکان را فراهم کرده که حساب تسهیلات مسکن بدون شرط سنی افتتاح شود.

بر این اساس افراد زیر 18 سال نیز می توانند از امکانات این تسهیلات استفاده کنند، تا جایی که افتتاح حساب تسهیلات مسکن بانک ملی ایران از روز نخست تولد امکان پذیر است.

مزیت دیگر این تسهیلات، تعلق گرفتن آن به خرید خانه، بدون در نظر گرفتن شرط سنی ملک است. در واقع گیرنده تسهیلات خرید مسکن بانک ملی ایران می تواند بدون توجه به سن بنا از این خدمت استفاده کند.

با این وجود سن بنا باید به گونه ای باشد که تا پایان دوره بازپرداخت تسهیلات، ارزش آن از بین نرود.
برچسب ها: بانک ملی