کد خبر: ۲۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۲۱

اصفهان، یکی از آلوده‌ترین شهرهای جهان

رییس شورای شهر اصفهان گفت: اصفهان به عنوان یکی از آلوده‌ترین شهرهای جهان شناخته شده و امروز باید مسولان استان به این اتفاق عکس‌العملی نشان دهند.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، رضا امینی امروز، شنبه، پنجم بهمن در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: تولید کنندگان سوخت، کارخانه‌ها و نیروگاه‌های اطراف شهر اصفهان همه در این آلودگی مقصر هستند و مسؤلان استان باید نسبت به آن عکس‌العمل نشان دهند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: متاسفانه در هفته‌های گذشته، گاز جایگاه سوخت فرزانگان به طور کامل قطع شد و ناوگان اتوبوسرانی مجبور شد دوباره 50 درصد از خودروهای خود را از چرخه کنار بگذارد. این اتفاق هم اتوبوسرانی را فلج کرد و هم باعث شد تا اتوبوس‌های گازوئیلی دوباره وارد شهر شوند.

امینی اضافه کرد: مشکل قطع گاز این جایگاه به دلیل مشکل میان شهرداری و شرکت گاز است که باید هر دو ارگان نسبت به رفع این مشکل سریعا اقدام کنند.

هم‌چنین عباس حاج‌رسولیها، یک عضو شورای شهر اصفهان گفت: عملکرد شورای شهر و شهرداری اصفهان در 10 سال گذشته باید در معرض دید قرار گیرد و برای این کار باید نمایشگاهی از دستاوردهای 10 سال گذشته شهرداری اصفهان به نمایش گذاشته شود. قطعا هر اقدامی در 10 سال گذشته در شهرداری اصفهان انجام شده دارای برنامه بوده است چراکه در این مدت دو هزار و 830 مصوبه داشته‌ایم که 400 مصوبه عمرانی، 103 مصوبه مربوط به حمل و نقل و ترافیک و یک هزار مصوبه برای امور اقتصادی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این حجم فعالیت اما شهرداری اصفهان در تکریم ارباب رجوع موفق نبوده است و در این زمینه بسیار عقب مانده است.