کد خبر: ۲۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۴۶

پروین: جرم دایی چه بود؟ محرومیت صادقیان را پیگیری می کنیم

 سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه احکام کمیته انضباطی درباره علی دایی و پیام صادقیان منصفانه نیست، گفت: دایی صحبت توهین آمیزی انجام نداده و دوستان باید دلیل احکام خود را اعلام کنند.

علی پروین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره جریمه دو میلیون تومانی علی دایی پس از دیدار با فولاد خوزستان، عنوان کرد: نمی دانم چرا از ابتدای فصل مدام علیه سرمربی پرپسولیس احکام مختلفی صادر می شود.

وی افزود: در دیدار با فولادخوزستان تیم ما با اشتباه داوری یک امتیاز را از دست داد و کارشناسان داوری نیز این موضوع را تایید کردند.

پروین با اشاره به اینکه تماشاگران میزبان در دیدار فولاد با پرسپولیس به سوی علی دایی بطری پرتاب کرده و شعار دادند عنوان کرد: متاسفانه در ابتدای فصل هم در دیداری که مرتبا از سوی هواداران تیم رقیب ناسزا شنیدیم با کسر یک امتیاز مواجه شدیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در فصل جاری مربیان برخی تیم های اعتراض هایی به تیم داوری داشته اند که بسیار تند و زننده بوده است اما احکامی برعلیه آنان صادر نشد. از رییس کمیته انضباطی می خواهم تا پرونده فوق را دوباره بررسی کند و اقدامات قانونی لازم را انجام خواهم داد.

پروین درباره محرومیت یک جلسه ای پیام صادقیان به خاطر بازی شهرآورد گفت: صحنه ای که صادقیان روی بازیکن حریف خطا کرد چندان جدی نبود که با محرومیت همراه شود. حاضریم چند صحنه خطای بازیکنان تیم های دیگر را که بسیار شدیدتر از خطای صادقیان بوده در اختیار کمیته انضباطی قرار دهیم و از آنها سوال کنیم که چرا درباره آنها تصمیمی گرفته نشده و حکمی نیز صادر نشده است.

پروین درادامه گفت : اهل جنجال نیستیم ، بلکه به دنبال دفاع از حق تیم و هواداران بوده و این مسائل را در آرامش پیگیری می کنیم و اگر قانع نشویم نیز موضوعات را با هواداران در میان می گذاریم و برای دفاع از حق تیم نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

پروین درباره بازی پرسپولیس و فولاد اهواز در جام حذفی گفت: چند روزی است که مسئولیت قبول کرده ام و فعلا در حال بررسی مسائل هستم. امیدوارم تیم پرسپولیس که امسال عملکرد خوبی داشته در این بازی به برتری رسیده و به مرحله بعدی صعود کند و زمینه برای قهرمانی در جام حذفی فراهم شود.