کد خبر: ۲۴۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۵

Galaxy S10 نا امیدتان می‌کند!

ما می دانیم که گلکسی اس ۱۰ با چیپست اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820 ارایه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ چیپست اسنپدراگون 855 روی موبایل های پرچمدار زیادی در سال 2019 استفاده خواهد شد و یکی از آن ها اکسپریا ایکس زد 4 است. چهار روز پیش دیدیم که بنچمارک GeekBench اکسپریا ایکس زد ۴ متحیر کننده و امتیاز چند هسته ای روی مرز ۱۳ هزار را ثبت می کند. حالا اما بنچمارک گلکسی اس ۱۰ در Geekbech لو رفته و کاملا ناامیدکننده است.

این امتیازها اصلا شبیه به چیپست اسنپدراگون 855 نیستند. مدل سامسونگ SM-G970 مشخصا مربوط به گلکسی اس 10 لایت می شود اما اگر به یاد داشته باشید در خبرها خواندیم که گلکسی اس ۱۰ لایت با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزیوس ۹۸۲۰ ارایه می شود.

این بنچمارک به ما دو موضوع را نشان می دهد که با هم بررسی می کنیم. ابتدا این که شایعه استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 در گلکسی اس 10 لایت اشتباه است یا این بنچمارک اشتباه است. درباره مورد اول باید بگویم با مقایسه مشخصات چیپست این بنچمارک با چیپست بنچمارک سونی می بینیم که هر دو چیپست یکسان هستند و به احتمال خیلی قوی همان اسنپدراگون 855 در این بنچمارک گلکسی اس 10 لایت حضور داشته است!

اما در پاسخ به احتمال دوم باید بگویم که باید دید این بنچمارک که روی یک نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم گرفته شده است چقدر موثق است؟ آ … از سایت بنچمارک Geekbench می توانید آن را ببینید!

نظر شما چیست؟ قرار است بنچمارک گلکسی اس 10 کمتر از نصف اکسپریا ایکس زد 4 باشد؟!

*ترنجی