کد خبر: ۲۴۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۰۳
رهبر معظم انقلاب:

انگیزه‌هایی وجود دارد که فضا و روحیه انقلابی قم را کم‌رنگ کنند / بزرگان قم نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند / بعضی سران آمریکا دیوانه نیستند اما احمق‌های درجه یکی هستند / مقابل توپ و تشر و یاوه گویی های امریکا و اروپا پس نزنید / فضای مجازی می‌تواند ابزاری باشد برای زدن توی دهان دشمنان

رهبر معظم انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از مردم قم تاکید کردند: ۱۹ دی فرصتی است برای تمجید از مردم قم. قم همان‌جایی است که سرچشمه‌ای شد برای آن شطّ جوشان حرکت و مقدمه‌ای شد برای انقلاب. قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است.

رهبر معظم انقلاب، صبح امروز در دیدار جمعی از مردم قم تاکید کردند: ۱۹ دی فرصتی است برای تمجید از مردم قم. قم همان‌جایی است که سرچشمه‌ای شد برای آن شطّ جوشان حرکت و مقدمه‌ای شد برای انقلاب. قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مهمترین بخش های بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

* ۱۹ دی فرصتی است برای تمجید از مردم قم. قم همان‌جایی است که سرچشمه‌ای شد برای آن شطّ جوشان حرکت و مقدمه‌ای شد برای انقلاب. قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است.

*البته انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای قم را تغییر دهند و فضا و روحیه‌ی انقلابی قم را کم‌رنگ کنند. از کید و مکر دشمن نباید غافل شد.

*بزرگان و جوانان قم باید نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند.

* قم سرچشمه‌ی اصلی انقلاب و حوزه‌ی قم پشتوانه‌ی معنوی برای آن حرکتی است که دنیا را تکان داد و البته ما هنوز در آغاز راهیم.

*در دهم دی‌ماه ۵۶ رئیس‌جمهور آمریکا به تهران آمد و یک نطق قرّائی در تمجید دروغ‌آمیز از محمدرضا کرد. در این نطق گفت ایران جزیره‌ی ثبات است؛ یعنی خیال آمریکا از رژیم نوکرمآب آسوده است.

* اما ۱۰ روز نشد که مردم قم علیه آن رژیم وابسته قیام کردند و با جان خود به میدان آمدند. بعد هم مردم تبریز حرکتی طوفانی کردند و حرکت‌های بعدی باعث نابودی رژیم سرسپرده شد.

* این دستگاه محاسباتی آمریکاست؛ آمریکایی‌ها به این تحلیل محاسباتی و آینده‌نگری خود می‌بالند! اینجا هم یک عده غرب‌زده پُز قدرت آمریکا را می‌دهند.

* چندی پیش هم یکی از دولتمردان آمریکایی در جمع یک مُشت تروریست و اوباش گفت امیدوار است که جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران بگیرد. جشن ۲۰۱۹ چند روز پیش بود.

* بعضی سران آمریکا وانمود می‌کنند دیوانه‌اند که البته من این را قبول ندارم اما احمق‌های درجه یکی هستند.

* قیام مردم قم صف‌بندی دو دستگاه محاسباتی و دو نظام معرفتی بود که صف‌بندی دو الگوی تحلیلی را مقابل یکدیگر نشان داد: یک نظام معرفتی، لیبرال‌دموکراسیِ دروغینِ پای‌درگلِ غربی است و یکی نظام معرفتی توحیدی اسلامی است. قیام مردم قم تقابل دو دستگاه پیش‌بینی و محاسباتی را نشان داد.

* آن محاسبات آمریکایی‌ها است که ایران را در اولین ماه‌های پیروزی انقلاب تحریم کردند و بنا کردند که تا ۵-۶ ماه دیگر انقلاب اسلامی از بین می‌رود.

* آن نظام محاسباتی امام(ره) است که گفت صدای خُرد شدن استخوان مارکسیسم را دارم می‌شنوم و چندی بعد همه این را دیدند.