کد خبر: ۲۴۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۲

پاسخ ظریف به پمپئو: هر جا آمریکا دخالت می‌کند هرج و مرج و سرکوب ایجاد می‌شود/ بهتر است آمریکا با از دست دادن ایران کنار بیاید

پاسخ توئیتری ظریف به پمپئو: هر جا و هر گاه که آمریکا دخالت می‌کند، هرج و مرج، سرکوبگری و نفرت ایجاد می‌شود. آن روز که ایران بخواهد برای تبدیل شدن به یک کشور "نرمال" به تقلید از دولت‌های دست‌نشانده آمریکا و "مدل‌های حقوق بشری" مایک پامپئو رو بیاورد-خواه شاه باشد یا سلاخان فعلی- روزی خواهد بود که جهنم یخ ببندد(کنایه از هیچ‌وقت). بهتر است آمریکا با از دست دادن ایران کنار بیاید.
 وزیر امور خارجه ایران در توئیتر به سخنان ضد ایرانی «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران در توئیتر به سخنان ضد ایرانی «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا پاسخ داد.

او در توئیتر نوشت: «هر جا و هر زمان که آمریکا دخالت می‌کند، هرج و مرج، سرکوبگری و نفرت ایجاد می‌شود. آن روز که ایران بخواهد برای تبدیل شدن به یک کشور "نرمال" به تقلید از دولت‌های دست‌نشانده آمریکا و "مدل‌های حقوق بشری" مایک پامپئو رو بیاورد-خواه شاه باشد یا سلاخان فعلی- روزی خواهد بود که جهنم یخ ببندد. (کنایه از هیچ‌وقت). بهتر است آمریکا با از دست دادن ایران کنار بیاید.»

ساعتی قبل‌تر، مایک پامپئو در سخنرانی‌اش در قاهره، پایتخت مصر گفت: «تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ در نوع خود هستند و سخت‌تر نیز می‌شوند؛ تا زمانی که تهران مثل یک کشور عادی رفتار کند.»پاسخ ظریف به پمپئو: هر جا آمریکا دخالت می‌کند هرج و مرج و سرکوب ایجاد می‌شود/ بهتر است آمریکا با از دست دادن ایران کنار بیاید