کد خبر: ۲۴۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۱

انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در خاش

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند مسلحانه قاچاق و کشف یک‌هزار و 182 کیلوگرم انواع مواد افیونی در خاش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سردار احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به شهرستان خاش دست یافتند.

وی تصریح کرد: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل نامحسوس تحرکات این باند سرانجام شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه تویوتای سفیدرنگ و با اسکورت و راه پاک کنی یک دستگاه پژو 405 نقره ای در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور "خاش – ایرانشهر" بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی و هدایت آنها به سمت محل کمین به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها با بی توجهی به هشدار پلیس با قصد فرار به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با مقابله به مثل با استفاده از شگردهای پلیسی خودروی تویوتا را متوقف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه خودروی اسکورت با استفاده از تاریکی شب از مسیر انحرافی به سمت خاش متواری شد بیان داشت: در این عملیات ضمن دستگیری 2 قاچاقچی در بازرسی از تویوتا، 841کیلو و 354 گرم تریاک و 341 کیلو و 200 گرم حشیش، پنج تیغه خشاب و 135 عدد تیر جنگی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.
*فارس