کد خبر: ۲۴۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۸

این پرچمدار جدید سامسونگ دنیا را تغییر خواهد داد!

با وجود شش هفته مانده به رونمایی رسمی از سه‌گانه گلکسی S10، شرکت مخابراتی بریتانیایی EE تبلیغات را برای این محصولات آغاز کرده است. در حساب توییتر رسمی این شرکت اشاره شده که پرچم‌دار جدید سامسونگ به زودی اینجا خواهد بود. پیج دیگری نیز طراحی شده که مشتریان می‌توانند با ثبت نام در آن از آخرین اخبار مربوط به گلکسی S10 مطلع شوند.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ گرچه EE اطلاعات زیادی در خصوص پرچم‌داران 2019 کره‌ای‌ها منتشر نکرده، اما از عبارت "دنیا را تغییر خواهد داد” برای تبلیغات استفاده کرده که در نوع خود قابل توجه است. با دقت در تصویر تبلیغاتی این شرکت که در بالا مشاهده می‌کنید، شاهد تعدادی گلکسی S10 هستیم که در کنار هم قرار داده شده‌اند. به جز لبه‌های منحنی صفحه نمایش، نمی‌توان چیز دیگری از این تصویر به دست آورد. البته باید به نبود اسپیکر مکالمه در بالای پنل نیز اشاره کرد. ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته این اسپیکر را در لبه بالایی فریم دستگاه تعبیه کند.

آی تی رسان:در حال حاضر گفته می‌شود مراسم رونمایی از سه‌گانه گلکسی S10 در بیستم فوریه برگزار خواهد شد. در صورت واقعیت داشتن این خبر، از اوایل ماه مارس می‌توان آخرین دستپخت سامسونگ را در قفسه فروشگاه‌ها مشاهده کرد.