کد خبر: ۲۴۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۷

زمان قطعی معرفی گلکسی S10 مشخص شد

اولین بار هفت ماه پیش بود که خواندیم تاریخ معرفی گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 9 زودتر از انتظار خواهد بود. این وعده درباره گلکسی نوت ۹ تحقق پیدا کرد و درباره گلکسی اس ۱۰ نیز سه هفته پیش خواندیم که تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ احتمالا ۱ اسفند خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ این بار همین موضوع دوباره تایید شده و جزئیات بیشتر ارایه می شود. امروز می شنویم که تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ برای ۱ اسفند تقریبا قطعی است، معرفی همزمان در امریکا و بریتانیا انجام می شود.

سامسونگ سال‌هاست که بارسلون و کنگره جهانی موبایل را برای معرفی پرچمدار خانواده گلکسی اس (Galaxy S) استفاده می کند. البته استثناهایی هم وجود داشته ولی اکثریت آن ها در بارسلون دیده شدند. به نظر می رسد که اما این بار یک هفته زودتر از کنگره جهانی موبایل و جایی خارج از بارسلون معرفی می شود.

می دانیم که امریکا و بریتانیا برای سامسونگ اهمیت زیادی دارند. هوآوی این سال ها در بریتانیا مانورهای زیادی داده است و دستش از امریکا کوتاه است. به نظر می رسد که کره ای ها می خواهند پیش از هیاهوی اخبار MWC 2019 به خوبی خود را در دو بازار پراهمیت برجسته کنند.

تاریخ یکم اسفند یا ۲۰ فوریه قرار است که خانواده گلکسی اس ۱۰ به صورت همزمان در لندن و سان‌فرانسیسکو معرفی شوند. قطعا سامسونگ پرچمدارهای خود را در MWC 2019 نیز به نمایش خواهد گذاشت اما معرفی رسمی یک هفته زودتر خواهد بود.
*ترنجی