کد خبر: ۲۴۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۰

شایعات جذاب درباره آیفون 2019

اپل سالی یک بار موبایل معرفی می کند پس منطقی است که چند ماه پس از عرضه نسل جدید، شایعات کم کم شروع به جولان کنند. ما تا کنون درباره آیفون ۲۰۱۹ شایعات و رندرهای متفاوتی دیده ایم و این بار یک شایعه پر‌اطلاعات‌تر را شاهد هستیم. گفته می شود آیفون ۲۰۱۹ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری،‌ دوربین با 3X زوم اپتیکال و شارژ وایرلس ۱۵ واتی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ از این رندها با دوربین سه گانه مربعی تا رندر جدید آیفون ۱۱ با دوربین افقی که بگذریم می رسیم به مشخصات سخت افزاری منتسب به آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ که قرار است چطور ما را تحت تاثیر قرار دهد.

اپل از آن شرکت هایی است که بهینه سازی نرم افزار و سخت افزار فوق العاده ای دارد و به همین دلیل حتی با حجم باتری کمتر نسبت به رقبای با باتری بزرگتر می توان عملکرد بهتر یا برابر ارائه کند. این بار اما به نظر می رسد که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری نه تنها به پرچمدارهای مدعی اندرویدی رسوخ کرده است بلکه به آیفون ۲۰۱۹ نیز خواهد آمد. این دستگاه که احتمالا جایگزین آیفون Xs مکس خواهد بود با این حجم باتری می تواند احتمالا عمر باتری قابل اتکا و جذابی را ارائه کند.

در حال حاضر می دانیم که هوآوی یک سالی هست که دوربین با ۳ برابر زوم اپتیکال را روی پرچمدارهای ۲۰۱۸ خود ارایه کرده است، در حقیقت یک لنز ۸۰ میلی متری دارد. به نظر می رسد که اپل هم همین ایده را دارد. البته من شخصا زوم اپتیکال هیبریدی اوپو را بیشتر می پسندم.

ترنجی:در نهایت شارژ وایرلس سریع ۱۵ واتی نیز موضوع دیگری است که اپل احتمالا به آیفون های ۲۰۱۹ خود اضافه کند. شاید از این مهم تر این باشد که آن ها اگر شارژر سریع را درون جعبه بزارند، ما خوشحال تر می شویم!