کد خبر: ۲۴۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۲

تحقیق و تفحص از بانک شهر تصویب شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب تفحص از بانک شهر در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره جزئیات جلسه عصر امروز(یکشنبه، 30 دی) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از نحوه تشکیل، خرید ساختمان‌ها، جذب نیرو و همین‌طور پرداخت تسهیلات توسط بانک شهر را تصویب کردند.
وی افزود: تقاضای تحقیق و تفحص از بانک شهر طبق ماده 112 آیین‌نامه داخلی مجلس و پس از بیان نظرات و دیدگاه‌های موافقان و مخالفان، با رأی اکثریت اعضای کمیسیون تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به دستور کار دیگر این کمیسیون اشاره کرد و گفت: در بخش دیگری از این جلسه، تعدادی از نمایندگان تقاضا کردند که ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس در قبال اجرای ناقص قانون بهبود فضای کسب و کار اِعمال شود.
جلسه امروز کمیسیون 2 دستورکار داشت که دستور کار نخست بررسی تقاضای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی در خصوص اجرای ناقص قانونبهبود مستمر محیط کسب و کار بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: در این بخش توضیحات نمایندگان تقاضاکننده شنیده شد و در نهایت اعضای کمیسیون پس از بررسی با اعمال ماده 234 در خصوص اجرای ناقص قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار موافقت کرده و به آن رای مثبت دادند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طبق ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس و با درخواست تعدادی از نمایندگان، اجرای ناقص قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار به هیئت‌رئیسه مجلس و به قوه‌قضائیه ارجاع داده شد.
*تسنیم