کد خبر: ۲۴۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۱۷

برخورد زشت شرکت هواپیمایی به اعتراض مسافر

پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ دیروز، ۱۷ بهمن از تهران به مقصد کیش حرکت کند که با تاخیر همراه بود و اعتراض یکی از مسافران، با برخورد نامناسب مسئولان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس قرار بود ساعت 19:30 دیروز، 17 بهمن از تهران به مقصد کیش حرکت کند که با تاخیر همراه بود.

در پی این ماجرا مسافران به این تاخیر اعتراض کردند و یکی از مسافران با مراجعه به دفتر هواپیمایی زاگرس، با اعتراض به این ناهماهنگی، علت را جویا شد که با برخورد نامناسب مسئولان همراه بود و ضمن هل دادن مسافر، گوشی او که در حال گرفتن فیلم از این صحنه بود را گرفتند و در آخر هم آن فیلم را از گوشی شخص پاک کردند.

برترین ها:بعد از این اتفاقات در نهایت برای حل این مسئله، به دفتر پلیس مراجعه کردند و این ماجرا با تدبیر پلیس به سرانجام رسید و پلیس هم ضمن دادنِ حق به مسافر، اجازه شکایت از مسئولان شرکت هواپیمایی را هم به او داد.