کد خبر: ۲۴۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۲

واکنش جامعه مدرسین به شهادت کودک سعودی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت کودک خردسال عربستانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ متن این پیام به این شرح است:

جنایت سفاکانه ذبح کودک خردسال با فجیع‌ترین وجه ممکن در برابر چشمان مادر توسط یکی از گمراهان فرقه ضاله وهابیت بار دیگر شیطان‌صفتی و خون‌خوار بودن این تفکر سیاه را بر همگان روشن کرد. این کودک کشی آشکار تنها بخشی از افکار و برداشت‌های متحجرانه وهابیت از اسلام و جنایات و ظلم‌های رژیم سعودی است و سال‌هاست که شبیه این جنایت‌ها را توسط مزدوران داعشی خود در سوریه، عراق و کشتن زنان و کودکان یمنی انجام می‌دهد و کشورهای مستبد و استکباری چشم خود را بر آن می‌بندند.

تفکر پلید ضدّ اسلامی و ضدّ انسانی وهابیت با کمک یا سکوت جانب‌دارانه‌ی دولت‌های استکباری، مسلمانان مظلوم را در خون می‌غلتاند و با حمایت‌ها و سیاست‌های اروپا و آمریکا برای ادامه‌ی جنایت‌ها تقویت و تجهیز می‌شود.

سازمان‌های حقوق بشری وابسته به نفت و پول سعودی هیچ‌گاه نمی‌توانند درد و رنج مردم مظلوم را درک کنند و غم آن مادران کودک ازدست‌داده را بفهمند؛ اما این فاجعه بزرگ انسانی ماهیت مفسد و جهنمی وهابیت را رسواتر خواهد کرد؛ و ان‌شاءالله سقوط و خواری و زبونی این تفکر پلید زودتر فراهم خواهد شد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت شهادت کودک مظلوم و معصوم «زکریا الجابر» این قتل فجیع را شدیداً محکوم نموده و قصاص آن جانی خون‌خوار را خواستار است و از خداوند متعال نیز صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده زکریای عزیز مسئلت می‌نماید.
*ایسنا