کد خبر: ۲۵۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۶۲

«رقص روی شیشه» هیچ سانسوری ندارد

تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به تشریح وضعیت پخش این سریال پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ پیمان جعفری تهیه کننده سریال «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه که به تازگی پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است درباره میزان سانسورهای این سریال به خبرنگار صبا گفت: خوشبختانه تا به امروز کوچکترین سانسوری برای «رقص روی شیشه» نداشته ایم.

وی درباره میزان فروش و استقبال مردم از سریال توضیح داد: ما یک برآوردی برای پخش داشتیم ولی میزان استقبال و فروش dvd های سریال از حد تصور ما بالاتر بود و امروز از این اتفاق خوشحالیم.

جعفری در انتها درباره پخش «رقص روی شیشه» در ایام نوروز گفت: در تلاش برای آماده سازی قسمت بعدی برای پخش در هفته آینده هستیم و امیدواریم که در ایام نوروز هم عرضه dvd‌های سریال ادامه داشته باشد.

سريال «رقص روی شیشه» داستانى عاشقانه را در زمینه ای اجتماعى روايت مى‌كند كه فيلمنامه آن را طلا معتضدى براساس طرحى از ابوالفضل كاهانى به نگارش در آورده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: رعنا و يغما زندگي خوب و عاشقانه‌اي دارند اما زندگيشان را سايه رازهايي كه پنهان كرده‌اند تهديد مي‌كند و همين پنهانكاري ماجراهاي هولناكي را برايشان رقم مي‌زند.

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امير آقايى، مهرداد صدیقیان، ميترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، بيتا فرهى، سحر قریشی، همايون ارشادى، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، عیسی یوسفی پور، سیاوش چراغی‌پور، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلساکریم زاده، احسان سعادتی، دانیال کریمی‌، مریم نصرتی، دنیا انبیر و حسین شمس رضوی در اين مجموعه به ايفاى نقش پرداخته‌اند.
*صبا