کد خبر: ۲۵۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۹۱

سریال «پایتخت۶» به نوروز ۹۹ می‌رسد

الهام غفوری، گفت: بعید می‌دانم به عید فطر برسیم، فصل جدید «پایتخت» مثل همیشه برای نوروز ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» بعد از درگذشت خشایار الوند اعلام کرد که ساخت اپیزود اسپیشال «پایتخت» برای شب عید به دلیل مشکلات روحی هنرمندان و عوامل سریال، منتفی است. پس از آن سیروس الوند درخواست کرد که آخرین نوشته‌های برادرش جلوی دوربین برود. معاون سیما هم به وجود چند پیشنهاد برای تیم سازندگی و تهیه‌کنندگی این مجموعه تلویزیونی اشاره کرد که احتمال دارد چند قسمتی در ایام عید فطر و یک فصل ششمی در نوروز 99 داشته باشیم.

به سراغ الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «پایتخت» رفتیم که ماجرای ساخت سریال «پایتخت» به کجا می‌رسد؟ او توضیح داد: مذاکرات با تلویزیون در حال انجام است؛ صحبت‌های متفاوتی انجام دادیم از ساخت چند قسمتی برای ایام عید فطر تا فصل ششم «پایتخت» در ایام نوروز 99. هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم که در چه ایامی به قاب تلویزیون برگردیم. این تک قسمت نوروزی ربطی به ماه رمضان ندارد، به همین دلیل ممکن است تصمیم بگیریم با تلویزیون قرارداد ساخت «پایتخت6» را برای نوروز سال 99 منعقد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای عید فطر هم چند قسمتی روی آنتن خواهید داشت، تأکید کرد: برای عید فطر و عید نوروز در حال مذاکره هستیم اما بعید می‌دانم به عید فطر برسیم و «پایتخت» مثل همیشه برای نوروز ساخته خواهد شد. وقتی از حالا قرارداد فصل ششم سریال بسته شود بهتر می‌توانیم درباره سوژه و عوامل و مهمتر پیدا کردن یک نویسنده‌ای در حد و اندازه "خشایار الوند" رایزنی داشته باشیم. البته برای همه ما سخت است که به شخصی غیر از خشایار برای نوشتن «پایتخت» فکر کنیم.

البته خبرهای ضد و نقیضی چه از سوی هنرمندان «پایتخت» مثل علیرضا خمسه و اشتیاق تلویزیون و مردم می‌آید که احتمال دارد ایام عید فطر دوباره «پایتخت» را روی آنتن ببینیم. در عین‌حال سیدمرتضی میرباقری معاون سیما هم در نشست خبری سالانه خود به رسانه‌ها اعلام کرد: «پایتخت» به نوروز نمی‌رسد ولی در عیدانه ماه رمضان(عید فطر) چند قسمت خواهیم داشت یا به ایام پایانی ماه رمضان می‌رسد که کنداکتور شبکه یک متناسب با این اتفاق سریال رمضانی را بیست و شش روزه روی آنتن می‌برد یا بیست و نهم «پایتخت» روی آنتن خواهد رفت. البته یک قرارداد دیگری با این گروه برای پایتخت نوروز 99 هم داریم که ساخته شود».
*تسنیم