کد خبر: ۲۵۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۶

مشاور وزیر امور اقتصادی ودارایی در امور ایثارگران: ایثارگران ما جانشان را در طبق اخلاص گذاشته اند

حجت الاسلام والمسلمین ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران اظهار داشت: روز شهید روز بزرگی است، چرا که خود شهید، بزرگ است و در پیشگاه الهی از عظمت خاصی برخوردار است .

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، وی در مراسمی که به منظور بزرگداشت روز شهید و با حضور سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و دیگر مسئولان و کارکنان بانک در نمازخانه ادارات مرکزی برگزار شد،گفت: ایثارگران ما جانشان را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و به همین منظور خداوند نیز آن‌ها را عزیز گردانیده و به آن‌ها اجر عظیمی را وعده داده است.

وی افزود:وقتی انسان ، لباس ایثارگری به تن می‌کند باید قدر این لباس و توفیق را بداند و باید بداند که وظیفه سنگینی بر عهده دارد، همچنان که مسئولان نیز در قبال ایثارگران مسئولیتی بسیار مهم و خطیر بر عهده دارند.همیشه از ایثارگران انتظار ایثار و فداکاری هست و این ایثار همواره باید توام با اخلاق باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ثقفی در پایان گفت: همه ما باید اعتقاد قلبی و عملی به ولایت داشته باشیم زیرا اگر انحراف در ولایت به وجود بیاید سیلی از بدی‌ها و ناهنجاری‌ها بروز پیدا می‌کند.

رضا خسروی رییس مرکز ایثارگران و خانواده شهدای  بانک نیز در این مراسم اظهار داشت: همه آن چیزی که ما امروزه داریم مدیون شهدا هستیم و این شهدا هستند که با ایثار جانشان ،امنیت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، 22 اسفند را روز تجدید میثاق با شهدا دانست و گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا استوار و پاینده است و امروز این وظیفه ماست که تا پای جان از خون آن‌ها حفاظت و پاسداری کنیم.

در پایان این مراسم تنی چند از فرزندان شهدای بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.
برچسب ها: بانک ملی