کد خبر: ۲۵۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۷

احتمال برفی شدن جاده چالوس از امشب

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: انتظار داریم از امروز بعدازظهر و فردا در محورهای مواصلاتی در استان‌های شمالی، شمال غرب، غرب کشور و مرکز بارش باران داشته باشیم. همچنین بارش در محورهای مواصلاتی کوهستانی به شکل برف خواهد بود. احتمال برفی شدن جاده چالوس از امشب و فردا نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از ترافیک فوق سنگین در محدود پل استاندارد تا بهشت بی بی سکینه واقع در استان البرز خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد: انتظار داریم از امروز بعدازظهر و فردا در محورهای مواصلاتی در استان‌های شمالی، شمال غرب، غرب کشور و مرکز بارش باران داشته باشیم. همچنین بارش در محورهای مواصلاتی کوهستانی به شکل برف خواهد بود. احتمال برفی شدن جاده چالوس از امشب و فردا نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: محورهای مواصلاتی در استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، مازندران، گیلان و لرستان و برخی از محورهای استان چهار محال‌و بختیاری لغزنده خواهند بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: رانندگانی که امروز و فردا قصد سفر به محورهای کوهستانی را دارند حتماً تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

سرهنگ رحمانی در ادامه اضافه کرد: ترافیک در بهشت زهرای تهران و در محدوده باقرآباد، صالح آباد، جاده قدیم قم -تهران نیمه‌سنگین و در مقاطعی سنگین است. همچنین ترافیک فوق سنگین در محدود پل استاندارد تا بهشت بی بی سکینه واقع در استان البرز وجود دارد.
*ایسنا