کد خبر: ۲۵۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۴

روایت سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از حکم «سلمان خدادادی»

محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با رد صدور حکم محکومیت برای نماینده ملگان گفت: اگر حکمی برای سلمان خدادادی صادر شود از آن‌ مرجع به اطلاع ما خواهد رسید اما تا سه شنبه هفته جاری هیچ مطلبی در این خصوص به ما گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با رد صدور حکم محکومیت برای نماینده ملگان گفت: اگر حکمی برای سلمان خدادادی صادر شود از آن‌ مرجع به اطلاع ما خواهد رسید اما تا سه شنبه هفته جاری هیچ مطلبی در این خصوص به ما گزارش نشده است.

محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اخبار منتشره درباره صدور حکم برای سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بنده به عنوان سخنگوی این هیأت چنین خبری را تکذیب می کنم.

وی افزود: تا سه شنبه این هفته چنین موردی به دست هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ضمن اینکه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با توجه به اختیاراتی که دارد نمی تواند حکم تعلیق را صادر کند.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر حکمی برای یک نماینده صادر شود از آن‌ مرجع به اطلاع ما خواهد رسید، اگر چنین موضوعی بود به ما اطلاع داده می‌شد اما تا سه شنبه هفته جاری هیچ مطلبی در این خصوص به ما گزارش نشده است.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: با توجه به این که پنجشنبه و جمعه روزهای پایانی هفته و تقریباً تعطیل هستند بعید می دانم که طی این دو روز حکمی صادر و یا در رابطه با این پرونده کاری انجام شود و در این دو روز قطعا کسی پاسخگو نیست و با این اخبار فقط آبروی فرد را می‌برند.
*فارس