کد خبر: ۲۵۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۳

قاچاقچیان دام به عراق دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب اهر گفت: با هماهنگی صورت گرفته با نیروهای نظامی و انتظامی و ادارات ذیربط با افراد فرصت طلبی که اقدام به قاچاق دام زنده کنند برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ رحیم عبداللهی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر اظهار داشت: متأسفانه برخی دلالان و واسطه‌ها که از استان‌های غربی کشور از طریق واسطه‌ها و دلالان در میدان دواب اهر اقدام به خرید دام‌های زنده با قیمت‌های بالا کرده و قاچاقی این دام‌ها را به مناطق مرزی کردستان و از آنجا به عراق و سایر کشورها قاچاق می‌کردند دستگیر شده‌اند و تقریباً نسبت به گذشته آرامش به بازار و میدان دواب برگشته و به هیئت امنای میدان دواب و افراد محلی که به چوبداری و خرید و فروش دام اشتغال دارند توصیه شده هرگونه تخلف و همچنین افرادی که اقدام قاچاق دام اقدام می‌کنند به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن مورد پیگیری قانونی قرار گیرند.

این مقام ارشد قضایی شهرستان اهر گفت: با وجود نظارت جدی که بر امر توزیع مایحتاج ضروری وجود دارد باز نارضایتی از توزیع نامناسب از سوی شهروندان گزارش می‌شود که امیدواریم در این خصوص نیز ادارات ذیربط و ستاد تنظیم بازار تدبیر ویژه در جهت دسترسی آسان مردم به کالاهایی که برای تنظیم بازار در فروشگاه ها و مراکز مختلف عرضه می شود اقدامات لازم صورت گیرد.

عبداللهی همچنین از حل مشکلات مرکز ترک اعتیاد شهرستان نیز خبر داد و افزود: با اخذ مجوزهای لازم توسط متقاضی، به زودی مرکز نگهداری و کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اهر با اشاره به ضرورت حمایت از خانواده‌های زندانیان که به علل مختلف در زندان بسر می‌برند، گفت: برای افراد نیازمند بسته‌های غذایی از سوی انجمن حمایت از زندانیان با حمایت خیرین تهیه شده و در مرحله توزیع به خانواده‌ها است.

وی ضمن تبریک چهارشنبه آخر سال و سال جدید به خانواده‌ها یادآور شد: مواظب بچه‌های خود باشند تا خدای نکرده با اقدامات خطرساز توسط این آنها شاهد حادثه خطرناک منجر به جرح وفوت و سایر حوادث نباشیم.
*فارس