کد خبر: ۲۵۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۰۳

کشف ۲۴ تن مواد محترقه قاچاق در قشم

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 24 تن مواد محترقه قاچاق از یک دستگاه کانتینر به ارزش 120 میلیارد ریال در شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ عزیز الله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کشف یک دستگاه کانتینر 40 فوت حامل 30 تن مواد محترقه در مورخه 12 بهمن‌ماه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی استان و دستگیری تعداد سه نفر از متهمان، طی انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد یک دستگاه کانتینر 40 فوت دیگر حاوی مواد محترقه در شهرستان قشم دپو شده است.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند با شیوه و شگردهای خاص و از طریق مبادی غیرمجاز کالا را از استان هرمزگان به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند که سریعاً اکیپی از مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به شهرستان قشم اعزام و کانتینر حاوی مواد محترقه را که بخشی از آن به داخل لنج منتقل‌شده بود توقیف کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ابراز داشت: در بازرسی از کانتینر و لنج حامل محموله میزان 24 تن مواد محترقه قاچاق کشف و سه متهم تاکنون در این زمینه دستگیر شده‌اند.

ملکی با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 120 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تهیه، ساخت و فروش هرگونه موادمحترقه و منفجره ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.
*فارس