کد خبر: ۲۵۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۶

استاندارکرمانشاه: نقش بانک ملی ایران در کمک و بازسازی مناطق زلزله زده بی نظیر بود

در دیدار برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، از نقش موثر و حمایتی این بانک در کاهش مشکلات مردم مناطق زلزله زده استان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه سیستم بانکی به خصوص بانک ملی ایران با تلاش و پرداخت به موقع تسهیلات نقش به سزایی در رفع مشکلات مردم مناطق زلزله زده داشت، از مدیران و کارکنان این بانک برای خدمات رسانی روزهای اول زلزله سال گذشته نظیر راه اندازی شعب سیار بانکی و دستگاه های سیار خودپرداز در شهرستان های ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب در راستای خدمت رسانی بهتر به زلزله زدگان تقدیر کرد.

وی گفت : نقش بانک ملی ایران در بازسازی و کمک به مناطق زلزله زده بی نظیر بوده است و تصمیمات خوبی در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات برای واحدها و اماکن زلزله زده گرفته شد که از محل کمک های بانک ملی ایران برای مناطق زلزله زده در موارد متعددی مثل فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها استفاده شده است .

وی از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بابت کمک به توسعه اقتصادی کشور و همچنین به صورت ویژه از خدمات بانک ملی در استان قدردانی کرد و گفت: بانک ملی ایران بزرگ ترین بانک جهان اسلام است و در حادثه زلزله استان ،شبکه بانکی به ویژه بانک ملی ایران به عنوان پیشتازان عرصه خدمات رسانی فراتر از انتظار اقدام کرد و از همه دستگاه های متولی زلزله و خدمات رسان در این زمینه پیشی گرفت.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز از تلاش های استاندار در خصوص پیشبرد اهداف استان تقدیر و آمادگی این بانک را برای مساعدت و همراهی در جهت این اهداف و پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال زا و توسعه ای استان اعلام کرد.

در این دیدار حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور،مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه و بهزاد جلیلیان رییس اداره امور شعب استان کرمانشاه بانک ،عضو هیات مدیره را همراهی می کردند.
برچسب ها: بانک ملی