کد خبر: ۲۵۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۸

مصطفی زمانی: تنها حسرتم، بازی نکردن در «خفه گی» است

مصطفی زمانی در گفتگویی که اخیرا با برنامه «فیلم کات» انجام داده، به نکاتی از جمله نحوه حضورش در سریال «یوسف پیامبر»، حواشی سریال «شهرزاد»، حسرتش در بازیگری به خاطر بازی نکردن در فیلم «خفه گی» و... اشاره کرده، که در ادامه بخش هایی از صحبت های او را می خوانید:

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ مصطفی زمانی گفت:  زمانیکه برای بازی در سریال «یوسف پیامبر» به من زنگ زدند گفتم یوسف چشم سبز می‌خواهند چه کار! من نمی‌خواستم بروم تست بدهم، دفعه دوم و سوم که زنگ زدند رفتم تست دادم و در نهایت فهمیدم چشم یوسف در سریال سبز نیست و از لنز مشکی استفاده کردم.

من آدم مغروری نیستم. با طرفدارانم همیشه مثل یک انسان برخورد می کنم و در لحظه سعی کردم به همه آن‌ها احترام بگذارم. این که مورد چه نوع قضاوتی قرار می‌گیرم، آن‌ها آزاد هستند که هر قضاوتی می‌خواهند در مورد من بکنند.

قرار بود نقش اصلی «خفه ‌گی» آقای جیرانی را بازی کنم اما به دلیل تعهداتی که نسبت به «شهرزاد» داشتم نتوانستم در این فیلم بازی کنم. زمانیکه آقای جیرانی برای بازی در این فیلم به من زنگ زدند، گفتم من از سر کار مازیار میری آمدم و یک ماه هم هست که جلوی دوربین «شهرزاد» رفتم. به نظرم یک کم زشت بود دوباره از آقای فتحی تقاضا می کردم که یک کار دیگر هم هماهنگ کند، چون درست نبود زمان همکاری با «شهرزاد» همزمان در دو فیلم بازی کنم. به آقای جیرانی گفتم اگر شما خودتان صلاح می‌دانید با آقای فتحی صحبت کنید، اما گفتند نمی‌شود من با کارگردان صحبت کنم.من کار با آقای جیرانی را دوست دارم و دلم می‌خواست در این فیلم حضور پیدا کنم.

به نظرم نقش ابوالفضل پورعرب در «شهرزاد» بهترین کاراکتر سریال بود. آن نقش یک شاهکار بود حتی از بزرگ آقا، قباد و شهرزاد هم بهتر بود. به نظرم آقای پورعرب اشتباه نکرد که از ادامه کار در این سریال انصراف داد.

راحت ترین پارتنری که تا الان داشته ام ترانه علیدوستی در «شهرزاد ۱» بوده و سخت ترین پارتنرم باز ترانه علیدوستی در فصل دوم و سوم «شهرزاد» است.

بازی مقابل لیلا حاتمی به شخصه تجربه خیلی خوبی است. جنس شخصیت خانم حاتمی شبیه هیچ یک از بازیگران زنی که من تا الان با آنها بازی کردم نیست. او با کمترین عادت ممکن جلوی دوربین ظاهر می‌شود./فیلم نیوز