کد خبر: ۲۵۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۹۰۸

کوچک‌ترین چراغ‌قوه دنیا +عکس

جذاب‌ترین محصول دنیای فناوری که تا چند سال دیگر راهی بازار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ چراغ‌قوه وسیله جدیدی نیست و سال‌‌‌ها است که این وسیله کارآمد را می‌شناسیم، از طرف دیگر این وسیله کار خاصی هم انجام نمی‌دهد که با فناوری‌های جدید بتوان این محصول را دگرگون کرد. اما جالب است بدانید چنین اتفاقی رخ داده و با چراغ‌قوه‌ای طرف هستیم که لقب کوچکترین چراغ‌قوه دنیا را از آن خود کرده است.


یکی از مهم‌ترین دلایلی که چراغ‌قوه را در مسافرت یا برای انجام کارهای مختلف همراه خود نمی‌بریم ابعاد نسبتاً بزرگ چراغ‌قوه‌هاست. خوشبختانه به‌لطف فناوری‌های جدید دیگر لازم نیست نگران ابعاد بزرگ چراغ‌قوه باشید چرا که شاهد معرفی چرا‌غ‌قوه بسیار کوچکی هستیم که عملکرد و توانایی آن با چراغ‌قوه‌های بزرگ هیچ فرقی نمی‌کند.

این چراغ‌قوه به اندازه‌ای کوچک است که به راحتی می‌توانید آنرا در جیب خود بگذارید بدون اینکه فضایی از جیب اشغال کند. آویزان کردن این چرا‌غ‌قوه از جاکلیدی نیز گزینه خوبی برای حمل و نقل آن است. با انجام این کار همیشه یک چراغ‌قوه دراختیار خواهید داشت.

برترین ها:چراغ‌قوه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم با نام Sub راهی بازار خواهد شد و ۲۵ میلی‌متر طول و ۱۲ میلی‌متر عرض دارد. این ابعاد کوچک باعث شده تا چراغ‌قوه کوچک ما چیزی حدود ۶ گرم وزن داشته باشد. ویژگی‌های بارز ااین چراغ‌قوه به همین موارد ختم نمی‌شود و با محصولی طرف هستیم که در برابرآب، آتش و ضربه‌های شدید بسیار مقاوم است. به لحاظ قیمتی نیز این چراغ‌قوه با تمامی ویژگی‌هایی که دارد بسیار خوش‌قیمت خواهد بود تا مشتریان نگرانی برای هزینه‌ بالای این محصول همه‌فن حریف نداشته باشند.