کد خبر: ۲۵۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۶

هواوی هم وارد بازار تلویزیون‌ها شد

تا پیش از این شرکت هایی که پایه اصلی آنها بر اساس ساخت گوشی های موبایل و تبلت بوده است، وارد حوزه تولید فیلم های سینمایی، نوت بوک و حتی تلویزیون شده اند که از جمله آنها می توان به "شیائومی" اشاره کرد. اینک نوبت به "هواوی" رسیده است تا در اقدامی جالب توجه به سمت تولید تلویزیون ها گام بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ هر چند که برندهای مطرح جهان بخش اعظم این بازار را در اختیار خود دارند، اما شرکت های چینی نظیر TCL و Hisense سالهاست که در تلاش برای سهم بیشتر از این بازار هستند. هر چند که این غول تکنولوژی هنوز به صورت رسمی تلویزیونی را در این راستا معرفی نکرده است، اما اخباری که از بخش های ثبت اختراع و پتنت به گوش رسیده است، نشان می دهند که Huawei تلویزیون هایی در ابعاد 55 و 65 اینچ را برای نوبت اول حضور در این بازار، ارائه خواهد کرد.

تلویزیون های Huawei TV دارای فناوری AI Window بوده و این احتمال وجود دارد که آنها از سیستم عامل اختصاصی هواوی و یا اندروید تی وی استفاده نمایند که البته استفاده از Android TV احتمال بیشتری دارد. همچنین این تلویزیون ها دست کم در نوبت های اولیه به صورت OEM یا همان سفارشی ارائه خواهند شد؛ یعنی توسط شرکت دیگری تولید و به نام هواوی فروخته می شوند. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که تلویزیون های Huawei TV در سال 2019 معرفی خواهند شد./سخت افزار